Announcement

Collapse
No announcement yet.

[Electro-House] Funkdelaindo - Baby (Club mix)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Electro-House] Funkdelaindo - Baby (Club mix)

Hey kerels, heb zojuist weer een hele lekkere track gemaakt, met fruityloops 6, en wat vst's en sample cd's.

Ben trouwens ook nieuw hier, ben 16 jaar oud en ik produceer al 2 jaar.

Eerlijk gezegd is dit een van me lekkerste nummers, en ik probeer hem ook te releasen..

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Klik, en enjoy!

gemaakt met fruity loops? :D Ik been geen prof ofso, maar ik vind die samples een beetje het zelfde klinken (qua, het blijft hetzelfde melodietje, je kan er niks aan veranderen) ik denk dat als je een prog. gaat ebruiken waarmee je alles zelf kan doen, je meer een eigen stijl en een beter nummer krijgt

(mijn mening als beginner, doe ermee wat je wilt :D )

Comment

Vind dit helemaal geen verkeerde track, je zou nog het een en ander aan je afmix kunnen doen.

Betwijfel of het je lukt om hem te releasen want er gaan heel veel van dit soort tracks rond op internet die ook niet gereleased worden omdat er geen label voor gevonden kan worden. Je kan hem naar een aantal bekende dj's sturen in goede kwaliteit en als die hem gaan draaien krijg je vanzelf meer naamsbekendheid.

Anyway, als ik hem voor morgen avond nog in goede kwaliteit in me mailbox heb is ie vrijdag en zaterdag avond nog op de radio :wink:

Je kan mailen naar djcase @ discobusines . nl (spaties even weghalen :wink: )

Keep rockin' with it!

Nu nog even een reactie op wat dj syno zei:
      Originally posted by djsyno
      gemaakt met fruity loops? :D Ik been geen prof ofso, maar ik vind die samples een beetje het zelfde klinken (qua, het blijft hetzelfde melodietje, je kan er niks aan veranderen) ik denk dat als je een prog. gaat ebruiken waarmee je alles zelf kan doen, je meer een eigen stijl en een beter nummer krijgt

(mijn mening als beginner, doe ermee wat je wilt :D )
      Slaat dus nergens op wat jij zegt, als je geen goed geluid uit Fruityloops kan halen zal je dat ook niet redden met Cubase of weet ik veel wat. In de house scene heeft fruityloops zijn sporen inmiddels wel verdient. O.a. Laidback Luke werkt met fruityloops en Jaimie Fanatic ook tot dat hij overstapte op een mac computer.

En in fruityloops kan je zelf alles programeren maar zo ver was je vast nog niet? :wink:

Comment

Ik vind hem erg lekker klinken, maar op den duur wordt het een beetje eentonig... :roll:
        Dus als je er nog een beetje aan sleutelt kan dit echt een goede track worden lijkt mij.

Comment

Lekker nummer, beetje moeilijk onder te verdelen, elekro is inderdaad het dichtstsbij, maar dat hoeft eigenlijk tegenwoordig niet meer. De samples herken ik niet, dus best origineel.
          Geen gezeik over eentonigheid, dat hoort gewoon zo. Goed intro en extro en gebruik van filters (mag van mij altijd nog wel wat extremer).... en dat voor een zestienjarige.... hoedje af!!!
          Ik durf hem wel te draaien... Kan ik hem krijgen op hoge resolutie??? !92-320Kbs...

Comment

Originally posted by DigiJay
            Geen gezeik over eentonigheid, dat hoort gewoon zo.
            ..dan is het dus gewoon niet mijn stijl.... :wink:
            Maar je hebt inderdaad gelijk hoor, het klinkt zeer goed voor een zestienjarige! Ik was op die leeftijd nog lang niet zover (en moet nog veel oefenen :wink: )

Comment

Wheheh thanks voor reacties dudes :D

Maargoed idd, moet wat meer variatie komen.

Afgemixte versie met meer variatie etc. staat op ade!

Is trouwens ook als 7de geeindigd van de 1000 tracks ofzo 8)

En is ook met fruityloops gemaakt ja!

En btw je kan goeie shit uit fruityloops halen, get the pro vst's (minimoog, of moogmodular) en tweak ze, en je krijgt dikke sound eruit! ;D

Comment

srry van late reactie...maar toch
                idd, ik ben niet verder dan een uurtje klooien gekomen met fruity loops :P Ik zheb dat volgens mij ook al gezegd. Ik heb er nog niet gevonden ( in fruity loops) of je daar echt eigen melodietjes kan maken. Als dat wel kan en je hebt het hie gedaan neem ik terug wat ik heb gezegd. Maar als je samples van cd's af haalt, ook al verdander je die, vind ik niet dat dat een eigen stijl is. Dat kan je beter met een ander progamma die samples in elkaar zetten. Maar zoals ik al zei: ik ken FL 6 alleen van de demo, als je alleen maar samples van 1 of 2 tonen hebt gebruikt vind ik het echt wreed gedaan! :D

ps, srry als iemand zich afgekraakt voelt, nie mijn bedoeling...

Comment

Working...
                X