Announcement

Collapse
No announcement yet.

[jump] Duister/Halloween achtig nummertje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [jump] Duister/Halloween achtig nummertje...

De donkere dagen komen er weer aan dus daarom deze keer een wat duister nummertje...

DJ Cangri - Only Destrucion:

Lekker!
    Ik heb alleen een bepaald gevoel met dit nummer, wat ik ook vaak met mijn eigen spinseltjes heb, dat het niet af is.... er mist nog iets, het klinkt dan gewoon alsof je er nog iets aan moet doen, maar je weet gewoon niet wat.
    Sorry dat ik niet duidelijker kan zijn. Begrijp je wat ik bedoel?

Comment

het is ook nog maar een beta versie ;)

wat ik mis is een beetje variatie, het heeft het deuntje wel, maar er veranderd te weinig naar mijn idee, er hoeft in principe niet zoveel bij naar mijn idee, ik denk dat gewoon een effectje wat er langzaam inkomt (en uitgaat) op bepaalde momenten, iets meer diepte aan je nummer kan geven.

Al moet ik zeggen dat ik deze best zou kunnen draaien op een paar feestjes.. ;)

Comment

Originally posted by NBeat
        het is ook nog maar een beta versie ;)

wat ik mis is een beetje variatie, het heeft het deuntje wel, maar er veranderd te weinig naar mijn idee, er hoeft in principe niet zoveel bij naar mijn idee, ik denk dat gewoon een effectje wat er langzaam inkomt (en uitgaat) op bepaalde momenten, iets meer diepte aan je nummer kan geven.

Al moet ik zeggen dat ik deze best zou kunnen draaien op een paar feestjes.. ;)
        Thnx voor de reacties wat nbeat zegt heb ik idd ook aangedacht, opkomende snare loops etc. Hier heb ik zeker wat aan.

Comment

listening...

dreunen in begin.. deuntje aardig,, aardig vol. Zou misschien wat meer effecten bij kunnen,

Kick komt erin, niet echt hard dat je zegt, kan losgaan, maar is misschien niet de bedoeling, wel leuk afgewisselt met 8 kick/ 1 loose.

aparte synth komt erdoorheen,

Stil....

komt een opbouwend ritme, "veel bas!".. Leuke vocal."leuke fx erop"

Climax bouwt lichtjes op.. beukt wel aardig, maar kick is te dof..

Conclusie, leuke track, valt nog af te werken

Ga zo door !!!

Comment

Working...
          X