Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Lekker!
Ik heb alleen een bepaald gevoel met dit nummer, wat ik ook vaak met mijn eigen spinseltjes heb, dat het niet af is.... er mist nog iets, het klinkt dan gewoon alsof je er nog iets aan moet doen, maar je weet gewoon niet wat.
Sorry dat ik niet duidelijker kan zijn. Begrijp je wat ik bedoel?
wat ik mis is een beetje variatie, het heeft het deuntje wel, maar er veranderd te weinig naar mijn idee, er hoeft in principe niet zoveel bij naar mijn idee, ik denk dat gewoon een effectje wat er langzaam inkomt (en uitgaat) op bepaalde momenten, iets meer diepte aan je nummer kan geven.
Al moet ik zeggen dat ik deze best zou kunnen draaien op een paar feestjes.. ;)
wat ik mis is een beetje variatie, het heeft het deuntje wel, maar er veranderd te weinig naar mijn idee, er hoeft in principe niet zoveel bij naar mijn idee, ik denk dat gewoon een effectje wat er langzaam inkomt (en uitgaat) op bepaalde momenten, iets meer diepte aan je nummer kan geven.
Al moet ik zeggen dat ik deze best zou kunnen draaien op een paar feestjes.. ;)
Thnx voor de reacties wat nbeat zegt heb ik idd ook aangedacht, opkomende snare loops etc. Hier heb ik zeker wat aan.
Comment