Announcement

Collapse
No announcement yet.

[elektro] U NO

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [elektro] U NO

Lr fist - U NO

artiest: Lr fist
    titel: U NO
    kb/s: 128
    lengte: 5min54sec
    stijl: elektro

Aan dit nummer heb ik alles in totaal toch wel vele uurtjes gewerkt Smile de track is gemaakt in fl en bevat vele samples die zelf zijn gemaakt en geluiden die zelf zijn gemaakt met de draaitafels. Ook de stem is zelf gemaakt.

uw commentaar is altijd welkom

hmmm okay klinkt een beetje rommelig..instrumenten 1 voor 1 laten opkomen lijktmij bij deze wel van belang. hij gaat niet naar een climax, maar ongeveer in het midden klinkt het wel lekker...begin moet je aan werken. BPM?!

Comment

Originally posted by DAY-ONE
      hmmm okay klinkt een beetje rommelig..instrumenten 1 voor 1 laten opkomen lijktmij bij deze wel van belang. hij gaat niet naar een climax, maar ongeveer in het midden klinkt het wel lekker...begin moet je aan werken. BPM?!
      bpm 132
      en welk stukje vind je goed? dat met de melodie of met de stabachtige scratchtoestand?

Comment

Ik zou hem zo nog niet in mijn electroset opnemen, de bassbeat is te dun, het stampt gewoon niet en de de crashcimbal is absoluut niet electro te noemen, maar er zit wel iets in, hoe heb je het gemaakt, fruityloops, of reason???? Misschien kan ik er nog mee aan de slag?

Comment

Originally posted by DigiJay
          Ik zou hem zo nog niet in mijn electroset opnemen, de bassbeat is te dun, het stampt gewoon niet en de de crashcimbal is absoluut niet electro te noemen, maar er zit wel iets in, hoe heb je het gemaakt, fruityloops, of reason???? Misschien kan ik er nog mee aan de slag?
          het is fruityloops :) met wel heel wat eigen samples erin. als je wilt mag je er altijd eens mee aan de slag gaan.

trouwens de vocals zijn ook zelf gemaakt en kunnen eventueel ook aangepast worden.

je kan de bestanden bekomen als je wilt. voeg me maar eens toe op msn: pthavampire@yahoo.co.uk (ben wel pas maandag terug online)

Comment

Working...
          X