Announcement
Collapse
No announcement yet.
DJ-TQM - Freakenfestival 2007
Collapse
X
-
snare moet iets zachter, de synth waarmee je begint moet stukken voller. gebruik er wat effecten op, pas die sound wat aan...
daarnaast doet het mij gewoon denken aan 007 ;)
dan moet je er nog wel een autocrash of een atoombom of dergelijke insteken en een klein stukje gesproken tekst die ook een paar keer door vanalle effecten is gehaald.
veel succes ;)
Comment
-
Klinkt opzich wel goed indd, maar ook hier wat opmerkingen.
Zoals al gezegt, die synth, hij klinkt voor mij alsof ie gewoon zo uit een standaard sample programma is gerukt.. om t maar even grof te zeggen. Aangezien je drums een beetje uitdagend en uptempo zijn, zou je daar een flink stevige synth bij verwachten. Dus indd, hier ook nog wat aan tweaken / effecten..
Verder indd een leuke vocal erdoor (bijvoorbeeld.. My name is Bond.., James Bond) en die dan door heel wat effetjes gehaald ;)
Iig, vat het niet op als afkraken, t klinkt goed.. maar dit is wat mij opviel.
Comment
-
bedankt voor alle tips! ik heb een update gemaakt. heeft iemand nog tips/kritieken?
Whether in the form of loops, soundtracks, virtual instruments or entire songs, sophisticated content brings audio productions to a whole new level. Producer Planet offers a range of content and features to help you make the most from your projects.
Alvast heel erg bedankt!
Comment
-
bedankt voor alle tips, de beat is nu bijna af. nog een paar dingen editten, en dan is ie klaar.
Versie 6: http://www.acidplanet.com/artist.asp?pid=908578&T=18
m.v.g. DJ-TQM
Comment
-
die eerste synth vind ik nog altijd niet zo goed
ja die twee synth-achtige sound is idd wat vals
dan heb je een effectsynth die er op 2:05 inkomt... die vind ik eigelijk ook niet zo zo goed
en verder vind ik de break ook nog altijd niet zo geslaagd.
ik zou 1 goeie break erin steken. en melodie echt vanaf 0 beginnen en die er langzaam laten inkomen
en tekst! :P
Comment
Comment