Announcement
Collapse
No announcement yet.
DJ Rolex - test song
Collapse
X
-
Het stukje is nog veel te kort om echt iets over te kunnen zeggen ...
De kick met clap vind ik persoonlijk niet slecht klinken, maar de variatie die je in de beat aanbrengt vind ik niet echt top.
Het thema-melodietje begint dan zonder beat en heel zachtjes ... wordt ingefade, en dan komt de beat er weer bij ...
Ik zou 'm niet infaden of als je dat toch wil doen misschien een baslijntje eronder zetten ...
Ik denk dat je hier eerst een wat langere versie van moet gaan maken, met wat andere percussie erbij en wellicht een bassline voordat hier echt iets zinnigs over gezegd kan worden : Dit zijn gewoon twee losse ideetjes die op zich zouden kunnen werken, maar nu moet je er gewoon nog mee aan de slag :)
Comment
-
Originally posted by DJDynoVoor iemand met zo'n dure naam (Rolex) verwacht ik wel dat je hele woorden typt en niet halve!!! Je bent niet aan het SMS-en maar je zit op een forum waar we gewoon normale taal typen.
Bij voorbaat dank! :wink:
Comment
-
Rolex, het gaat hier gewoon om een vastgelegde gedrags-regel zoals je kan lezen in de forum-regels.
We vinden het allemaal de normaalste zaak van de wereld en natuurlijk ook wel zo makkelijk om gewoon algemeen (en liefst een beetje) beschaafd nederlands met elkaar te communiceren. In het verleden zijn er op dit forum al bergen discussies over dit onderwerp uitgevochten over het ontbreken van leesteken en/of gebruik van Breezah taal e.d zodat we nu gewoon nederlands hanteren. Ik neem aan dat dat ook voor jou geen enkel probleem zal zijn. toch?!
Comment
Comment