Announcement
Collapse
No announcement yet.
DJ Rolex - Are y'all ready (DEMO)
Collapse
X
-
Re: DJ Rolex - Are y'all ready (DEMO)
Originally posted by djrolexMja, dit is de tweede keer dat ik iets probeer te maken dus vertel me maar wat beter kan en wat al vrij goed is :) ik ben hier namelijk om bij te leren..
404 - หน้าไม่พร้อมใช้งาน
Greetz,
DJ Rolex[/i]
euhmm... tjah
euhmm...
beat: geen jump-beat, luister nog maar meer jump
melodie: saai en veel te simpel, daarbij gaat die soms ineens heel hard... luister nog maar meer jump
tjah, ik heb er een paar jaar over gedaan om deftige house uit mijn pc te toveren... nog veel werk dus.
-
Ik denk dat ik al meer als genoeg jump geluistert heb aangezien ik bijna altijd jump draai :) het is mijn bedoeling om eens iets anders te maken, niet gelijk iedereen gewoon melodie's namaken enzo... En btw, dit is mijn tweede keer dat ik iets probeer dus gelieve mij niet elke keer zo af te breken :) iedereen moet ergens beginnen ;)
EDIT : en ook, dit was alleen maar een demo dus is het misschien normaal dat er enkele zaken aan ontbreken :)
hierbij post ik een nieuwe demo :
404 - หน้าไม่พร้อมใช้งาน
grtz
Comment
-
het punt is gewoon dat je nog alle mogelijkheden moet aftasten... het heeft weinig zin om nu al te posten. ik heb zeker een track of 50 gemaakt voor ik iets durfde posten op fora.
en met alle respect, maar dit kan niet meer worden als een standaard-jumper (ook al zeg je dat je iets anders wilt doen..)
Comment
-
Originally posted by lrfisthet punt is gewoon dat je nog alle mogelijkheden moet aftasten... het heeft weinig zin om nu al te posten. ik heb zeker een track of 50 gemaakt voor ik iets durfde posten op fora.
en met alle respect, maar dit kan niet meer worden als een standaard-jumper (ook al zeg je dat je iets anders wilt doen..)
Comment
Comment