Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Syno - Lightness

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ Syno - Lightness

Ik heb deze al een tijdje geleden afgerond. Maar ik heb hem aan wat mensen laten horen, en heb bijna alleen maar positieve reacties teruggehad, in tegenstelling tot mijn vorige platen, waar nog al wat op aan te merken was.

Dus graag jullie mening hierover.

Ik moet er nog wel bijzeggen dat het melodietje niet van mijzelf is. Maar het deed me heel veel aan pirates of the carebian denken, en dat nummer vind ik zo wreed, dat ik het niet kon laten dit deuntje te gebruiken. Voor de rest heb ik wel alles zelf erbij bedacht en gemaakt.

DJ Syno

piano/orgel/shynt. melodie overheerst een beetje.. 2e break had wat pittiger moeten zijn..lijkt een beetje geloopd, denk je van okay......komt wel.... gaat naar een klimax, maar te vergeefs...ik heb het idee dat het nog niet af is..dus werk aan de winkel ;-) overall.......hij loopt lekker beetje upcomming snare/bassdrum mis ik wel vooral in de eerste break of als je denk okay eerste break..dan gooi je die wel in de tweede zodat het niet op een loop klinkt. dus als die af is kan je die nog eens posten..ben erg benieuwd (ondanks dat het niet mijn gerne is)

Comment

ik snap hieruit dat ie nog niet af is, en dat er wat aan de breaks moet gebeuren, en dat het moment waar je op moet hossen iets actiever moet?
      Ik ben niet zon termenman :wink:

edit: iemand anders hier nog zijn mening over?

Comment

hier verder nog reacties over of was dit het :? ?

Comment

Ik sluit me volledig bij DAY-ONE aan :wink:
          Toch een goed nummer en zeker na een paar van de aanpassingen die DAY-ONE al meldde.

Comment

Working...
          X