Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sean Paul - Give it up to me (EDIT)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sean Paul - Give it up to me (EDIT)

Hallo,
    Ben de laatste tijd bezig geweest met een re-edit van Sean Paul - Give it up to me. De meeste elementen zijn gesampled. De beat ook, die is van een ander house nummer. Ook wat kleine dingen zelf gemaakt. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
    Zie:

of als yourfilehost tript of sloom is:

(maar doe wel een beetje rustig aan a.u.b., anders ben ik zo door m'n dataverkeer heen.

P.S. Is er iemand die em durft te draaien?

Top gedaan, alleen ik zou stem iets verder naar voren laten komen.
    nu heb ik het gevoel dat de beat overhand heeft.

Comment

Bedankt :)
      Maar ik heb die stem bewust een beetje zacht gedaan. Want het is eigenlijk een slechte accapella, waar je rare klikjes enzo doorheen hoort, vandaar dat ik em zacht heb gedaan.

Meer comments?

Edit:

Moet er niet eens wat meer leven in dit forum geblazen worden? Het valt me al een tijd op dat het hier jaren duurt voor je een reactie krijgt.

Comment

Vind het zelf ook wel een goed ja goed gedaan

alleen ben ik het er ook mee eens dat de stem wel ietsje harder zou mogen

Comment

Hey!

Leuke edit, beetje simpel maar opzich weinig mis mee. Ga dit wel gebruiken voor me radio mix.

Klein puntje nog, check je afmix nog eens, je beat klinkt heel hard ten opzichte van de rest. Speel is wat met FX en luister je edit is op goede monitoren af. :wink:

Succes ermee!

Comment

Ja shit, ik heb dus geen monitoren, dus m'n afmix is meestal zwaar kut.
            Maar ok. Bedankt voor je comment.

Comment

Working...
            X