Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwke (DJ Rolex)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwke (DJ Rolex)

Ben bezig aan nieuwe song :) laat maar is weten wat jullie ervan vinden, zou ik het afwerken of niet? wat kan beter? wat is goed? ...

Re: Nieuwke (DJ Rolex)

Ik vind het wel goed, duim omhoog :P

Comment

Melodietje klinkt zeker wel goed :D

Ik vind alleen een paar dingetjes een beetje apart, het lijkt op jumpstyle, met het geluid van die kick en het geluid van het melodietje enzo, en dan ga je opeens een soort versneld hip-hop ritme maken. Ik zou de kicks gewoon gelijk doen, en dan met percussie wat gaan kloten.

Voor de rest zou ik ook proberen bij het 2e deel (met het andere geluidje) het zo spectaculair mogelijk te maken. Gooi er bijvoorbeeld nog een basslijn doorheen om de "power" wat op te krikken.

Voor de rest, klinkt zeker goed, laat maar horen als ie af is :D

Comment

niet slecht

basdrum is alleen een beetje....gay. Tip: gooi daar een distortion overheen, en dan nog een reverb waarbij je de reverb time extreem kort houdt om die holle klank te krijgen, zonder dat het gaat galmen.

Baslijntje ook een goed idee. Een simpele pomp-basje op de afterbeat die lekker meegaat met de hoofdmelodie is dan effectief genoeg.

Comment

Als er iemand is die het ziet zitten om samen met mij de afwerking te doen :) laat maar weten eh.

grtz

Comment

.
            Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 17:35.

Comment

Working...
            X