Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dhylos is back... with new demo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dhylos is back... with new demo

Hallo mensen,

ik ben nooit een actieve lid geweest dus niemand kent mij, en ik ken niemand :P maar het gaat erom dat ik toch wel benieuwd was om weer wat reacties te lezen over mijn producties... en ik was een tijdje met alleen r&b enzo bezig dus dat heeft ook niet echt de voorkeur hier, maarrr ik heb laatst weer es een uptempo beat gemaakt.. 140 bpm, en ik kan het kwa stijl niet in een bepaald hokje zetten, maar ik denk dat het wat weg heeft van drum&bass... de link:

geen reactie waardig?:P

Comment

Als je het op rapidshare zet niet nee. Vaak genoeg gezegd: Als je wil dat mensen je track beluisteren, zorg er dan voor dat ze het met een klink kunnen beluisteren, en niet van die een minuut wachten en doorklikken onzin. Maak dan gewoon een virb, soundclick of myspace aan, of zet het op je eigen server met een directe download link als je een eigen website hebt.

Rapidshare of iets dergelijks betekent dat deze jongen in ieder geval al niet meer gaat luisteren.

Comment

ohhh ok... na kijk dat geeft al aan hoe lang ik weg ben geweest... ik heb een myspace maar zover ik weet kan ik daar niks op zetten... soundclick had ik wel, met de nadruk op had... zal miss wel weer eentje aanmaken binnenkort en anders heb ik gewoon pech 8O

Comment

Working...
        X