Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe website!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe website!!!

Jeuh, k heb een nieuwe website. De vorige was wat saai dus ben ik eens even bezig geweest. Website: www.CL-Sound.nl.tt

volgensmij is die down!!

Comment

ziet er nietjes uit maar zal je niet met frames werken? Het linker en bovenste gedeelte veranderd nooit en dae laadtijd en de belasting van je server zal aanzienlijk verminderen als je dus drie frames van je site maakt.

Comment

NOOIT frames gebruiken. Maakt je website zeer lastig op te zoeken via google, omdat de google bots elk frame als een aparte pagina beschouwd. Sowieso zijn frames overbodig geworden na de introductie van de DIV-tag. Laadtijden zijn in deze tijd van DSL connecties geen bezwaar meer.

Comment

Puu, wat een commentaar. Wat vinden jullie van mijn andere site dan:
          www.CL-Design.nl.tt is die ook slecht dan.

Comment

Je moet het niet zo persoonlijk opvatten... tuurlijk is het vervelend als je er lang aan hebt gewerkt, maar je wordt er alleen maar beter door.

En die tweede site vind ik een stuk mooier, omdat het alleen zwart-wit is.
            Maar de letters mogen wel iets duidelijker (de letters waarin je bijvoorbeeld schrijft: "Hallo, welkom op CL-Design.nl.tt.")

Comment

Okey, ben weer even aan het werk geweest en de site weer opnieuw gebouwd. Zie hier het resultaat:

Comment

welcome....
                to a new demension?

Was da?

Dimension heb ik wel ooit van gehoord ;)

Comment

Shit, zie ik nu pas. 8O

Comment

Ik zou trouwens als ik jou was lekker al die namen die je hebt (gebruikt) gewoon aanhouden alleen dan voor verschillende stijlen... doen er wel meer. Op je bio zeg je dat je je naam veranderd hebt maar ik zou het gewoon doen overkomen alsof het een ander persoon is...

Comment

Working...
                    X