Announcement

Collapse
No announcement yet.

[Electro] Joosd ft. mistery guest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Electro] Joosd ft. mistery guest

Heb vanavond de hele avond zitten hobby-en bij een vriend van mij... Hij werkt met Cubase.

Normaal maakt hij techno en minimal en wat Electro maar we hebben nu samen twee Electro-house nummers gemaakt. De nummers zijn nog niet af maar hier alvast een voorproefje.

Laat maar weten of jullie het iets vinden.

vocal op de eerste track loopt niet echt lekker..je zou die kunnen inkorten.
    tweede is lekker ;-)maar mag een leuke break inkomen ;-)

Comment

Eerste track is aan mij niet besteed. Tweede track vind ik erg goed. Als die af is wil ik die wel hebben. Zo te horen klinkt het wel als iets wat ik zou draaien in een electro/minimal setje.

Comment

die 1e track vink zelf wel dik... zou die vocals wel ietsje beter knippen de mix wat aanpasse... want hij klinkt nu vrij zachtjes en knalt nog niet echt ! dus werk daaraan. Vocal is ook iets te herhalend.. die breakjes erin zijn wel beter. Door de weinig bass in je mix komt je track ook niet los... maar oke work on it !

Comment

die 2e track vink zelf heeel nice... dikke climax erop maken en de bass beter mixen dan sta ik op de dansvloer !!

Comment

2e nummer is inderdaad lekker nummertje :D , loopt allemaal lekker etc,

Comment

Jawel hoor, eindelijk eens een lekkere track hier!!!

"Blow my mind" ZEKERS afmaken en goed af laten mixen, dan komt ie er bij mij zeker tussen.

Comment

Blow my mind is door die maat van mij al verder afgemaakt maar ik heb het eind resultaat zelf ook nog niet mogen beluisteren :cry:

Hij gaat het nummer wel uitbrengen maar onder welk label weet ik nog niet exact.

Comment

Originally posted by Joosd
                  Blow my mind is door die maat van mij al verder afgemaakt maar ik heb het eind resultaat zelf ook nog niet mogen beluisteren :cry:

Hij gaat het nummer wel uitbrengen maar onder welk label weet ik nog niet exact.
                  Nou dan verwacht ik toch op zijn minst een promotje tegen die tijd :P

Comment

in de 2de nummer zit een lekkere groove ! 8)

Comment

Working...
                    X