Announcement

Collapse
No announcement yet.

Christian Lemmers - New Style

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Christian Lemmers - New Style

Mijn nieuwste track New Style. Vanwege ik nu meer richting hardstyle ga.

Hier de link:
    The Zshare file hosting providing website had been shut down many few years ago. The new zShare website is a news blog that publishes the latest trending news on the web. So what happened to the old Zshare? As the new owner of the domain zshare.net, I honestly don’t know. The domain had not been

I hope you like.

klinkt lkkr maar niet echt iets wat ik zelf zou draaien

Comment

C&C???

Comment

Niet helemaal mijn ding kwa de gekozen instrumenten die de lead vertegenwoordigen om 't zo maar te zeggen, persoonlijk heb ik hem liever wat 'sprankelender',wat frisser, maar da's uiteraard een persoonlijke stijl. Maar.. weer wél enkele supermooie breaks, en daarop volgende opbouwen naar het volgende stukje van de song, da's weer juist wel een punt waarin je song hoge ogen scoort wat mij betreft. ZIt in elk geval kwa ritme en breaks/stops genoeg potentieel in als je t mij vraagt! En tuurlijk doe ik het je niet na, was 't maar waar :roll: !

Comment

Je moet gewoon drummer zijn. Dan het je ritmisch al een voorsprong. (Denk ik)

Comment

als je drummer bent maar je kunt het niet in een computer verwerken, ben je nog nergens, toch?! ;)

Maar best mooi gemaakt hoor, die tracks; ook niet mijn ding, maar zeker in orde!

Comment

Originally posted by DJ-Bio
              Je moet gewoon drummer zijn. Dan het je ritmisch al een voorsprong. (Denk ik)
              Da's mooi megenomen dan!
              Ben ik ook bijna 10 jaar geweest :D !

Comment

Working...
              X