Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het lukt me niet. Iemand tips?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het lukt me niet. Iemand tips?

Ik heb zo veel leuke ideeën in mijn hoofd qua producties maken, maar er wil nooit een heel nummer uit komen als ik ermee bezig ga.

Luister eens naar dit: REMIXJE VAN EEN NUMMER VAN U2 (beetje club house, dus geen hardstyle of hardcore wat ik normaal maak)

Het idee is (volgens mij) best goed, maar de afwerking van het geheel klopt niet. Ik mis nog teveel, denk ik. Maar wat?

Of is het gewoon een beperking van mijn software? Ik gebruik FL Studio 7 XXL voor mijn "producties". Moet ik mezelf andere software aanschaffen?

Dyno weet het niet meer .... :cry:

Hey Dyno!
    Luisterd op het eerste oor niet verkeerd weg anders hoor!
    Als ik toch een paar dingen mag/moet aanmerken...
    Het sample welke je gebruikt met ook de vocal erin is in mijn ogen een best 'vrolijke'klank.Mooi, en niets mis mee!Het tussenstuk van het nummer echter is meer een dark-klank, Op zich ook een hele mooie trouwens, Maar persoonlijk zou ik die echt als tussenstuk gebruiken, en bijvoorbeeld maar en aantal maten, en dan volledig op de sample terugvallen. Ook die misschien combineren met een extra sample, om entonigheid te voorkomen wanneer het langer achter elkaar gespeelt wordt. Dan ergens een leuke verrasende break tussen, en evt. dan nog eens een terugval op je eigen gecomponeerde tussenstuk, om vervolgens volledig terug te vallen op hoe je nummer ook begon, maar dan meteen met alle, voorheen genoemde 'vrolijke',klanken, echt als een finale, mischien ook met wat extra samples.
    Ojah, een regelmatige/continue string als background, die het geheel nog wat extra aandikt en voller laat klinken is misschien ook iets om mee te experimenteren, Die zo op de achtergrond haar eigen (met de melodie mee, of juist een mooi tegensel ervan, doet t ook vaa goed)meespeelt.
    Alles puur bedoeld als persoonlijke ingevingen en dus niks negatiefs :D .
    Hoop dat je iets aan die creatieve uitbarsting, wat altijd moeilijk te woord te brengen is, hebt. Hoe dan ook zijn het alemaal persoonlijke meningen/stijlen, maar da's maar goed ook. Al met al denk ik dat je toch een echt delijke song gaat nerzetten hoor Dyno... :!:

Comment

Working...
    X