Announcement

Collapse
No announcement yet.

Onze nieuwe tracks

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onze nieuwe tracks

heey mensen,

Half reclame, maar ook een nieuwe release:

Demu is onze naam, we hebben 3 nieuwe tracks te koop op een aantal online stores (Beats digital, Trackitdown, Juno digital)
    genaamd Partyrockers, Dance to Demu en Strawberry Monistary. We hebben tot nu toe veel positief commentaar gehad, maar zijn eens toe aan wat serieuze feedback.

Aangezien dit de nieuwe releases sectie is willen wij ons hier ff tot jullie brengen en hopen dat jullie ons hiermee kunnen helpen.: previews zijn te luisteren op onze myspace:

Demu's profile including the latest music, albums, songs, music videos and more updates.

Laat ff weten wat je ervan vind :)

Greetz, Demu

dat is nou eens een leuke post. Vind het wel geinig dat jullie op deze manier promo maken.....en slim....zitten hier altijd wel mensen die de tracks willen draaien. Ga zo eens zien...als het wat is neem ik het zeker mee in een volgende set.. :twisted:

Comment

Waneer rkijgen alle leden hier op het forum een promotje? Mischien dat ze het dan wel willen draaien???

Comment

Originally posted by dj_joey
        Waneer rkijgen alle leden hier op het forum een promotje? Mischien dat ze het dan wel willen draaien???
        Als hij nou eerst verkocht hadden we daar mischien het geld voor ;)

@ Dj OTB, en, is het wat?

Comment

Lekkere sounds!! Ik neem ze mee richting het warme zuiden vant weekend!! :lol:

en demu, van joey moet je niets aantrekken hoor! zeurt altijd maar een ent weg!

Comment

PartyRockers: Vet!! Bekend toetertje gebruikt?? Leuk weer eens terug te horen.

Perchee: Klinkt diep en drassig, lekkere set-vuller.

Electro man: Geflipte shit!! Zou hier zo een partysquad of AliB Accapella overheen mikken ;)

Strawberry Monastery: Zo, dat pompt!!

Dance to Demu: Doe ff normaal gast!!! Dit is Wicked!!!!

Zo comment genoeg??

Comment

hehehe thanks, altijd fijn om te horen natuurlijk :p

maar je heb niets aan te merken zovan: dat mis ik, dat moet beter, etc?

Comment

Originally posted by Demu
                hehehe thanks, altijd fijn om te horen natuurlijk :p

maar je heb niets aan te merken zovan: dat mis ik, dat moet beter, etc?
                Mijn oren zijn als dj gespitst op wat goed is. Wat mist en fout is laat ik over aan de producers. (...waaruit je gerust mag afleiden dat ik nul ervaring heb met produceren maar des te meer met feestje bouwen)

Comment

Dance to Demu vind ik goed te pruimen...klinkt lekker vlot.

Strawberry Monarchie......zou ik zelf niet draaien....klinkt wel goed, maar niet echt mijn voorkeur....na 1:30 gaat ie wel lekker pompen...

Electro Man.....ja...lekker electro...maar kan ook niet anders met zo'n titel...

Partyrockers is niet mijn ding.....

Perchee....pump it up....toppie....

Comment

Working...
                  X