Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dries Tessens - Deep Inside You (trance)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dries Tessens - Deep Inside You (trance)

Hallo,

Ik ben nu een kleine maand bezig met Reason, en door er mee te spelen en prullen kwam ik uiteindelijk dus tot wat ik mijn eerste nummer kan noemen. Alhoewel ik meer de elektro-toer op wil gaan, is dit toch een trance nummer geworden. Naar mijn mening is het iets te "typisch" en niet echt origineel qua stijl, maar laat maar weten wat jullie er van vinden.

Groetjes
    Dries

Mmm, klinkt wel goed. Ben zelf niet zo'n fan van electro maar dit is best goed.

Comment

Originally posted by DJ-Bio
      Hij zegt toch echt dat dit GEEN elektro is, beetje lastig commenten als je dat verschil niet eens hoort (Dûhh)

Comment

Ik kom trouwens niet verder dan 1 minuut, server fout....

Maar klinkt wel trancy, ik krijg het nog niet voor elkaar.

Comment

Originally posted by djtnox
          Ik kom trouwens niet verder dan 1 minuut, server fout....

Maar klinkt wel trancy, ik krijg het nog niet voor elkaar.
          Das raar , probeer nog eens nu?

@DJ-Bio: Thx :)

Comment

Originally posted by djtnox
            Originally posted by DJ-Bio
            Hij zegt toch echt dat dit GEEN elektro is, beetje lastig commenten als je dat verschil niet eens hoort (Dûhh)
            Ik vind er toch aardig electro basses en synths in zitten hoor.

Comment

nee man; dat klinkt eerder als ontzettend ouderwetse trance/house; maar klinkt inderdaad best leuk. (ondanks dat het niet mijn ding is)
              Beetje vlak en rechtlijnig vind ik 'm, maar niet gek voor een beginner ;)

Goed bezig.

Comment

Originally posted by Near_Earth_Object
                nee man; dat klinkt eerder als ontzettend ouderwetse trance/house; maar klinkt inderdaad best leuk. (ondanks dat het niet mijn ding is)
                Beetje vlak en rechtlijnig vind ik 'm, maar niet gek voor een beginner ;)

Goed bezig.
                Thx :)

Comment

Working...
                X