Announcement
Collapse
No announcement yet.
Minimal (deep)
Collapse
X
-
Re: Minimal (deep)
Originally posted by RayJay";p=" View PostNiet dat ik daadwerkelijk van reacties uit ga
Er zullen vast wel mensen zijn die dit een leuk nummer vinden, maar ik vind er echt niks aan.
Technisch klinkt het nummer wel goed. Op de 'matige' climax na iets van 5 minuten na, zit er weinig verandering in het nummer vind ik. Dat hoeft niet persé slecht te zijn, maar is niet mijn ding.
Heb je ook een soort van doel met het nummer? (lounge/feest/relaxen thuis, noem maar wat)
Ik zou er ergens iets meer pit aan geven (wel zodat het een rustig nummer blijft, maar dat het wat meer opvallend nummer wordt)
-
Re: Minimal (deep)
Instelling..., mmm ik probeer hierin zo feitelijk mogelijk te zijn. Jij bent overigens een uitzondering Ra_ver. Jij neemt vaak nog de moeite voor kritiek.
Je hebt gelijk, ik moet het nog accentueren. Dat zijn vaak de laatste lootjes en die wegen het zwaarst (wat minder interessant om te maken dan de "backbone"). Vaak post ik het dan en ventileer ik de track een beetje, opdat ik i.i.g. wat reacties verzamel en moed om het af te maken.
Het doel van de track is overigens wel om 'm draaibaar te houden, uiteraard binnen z'n genre. Toegankelijk, niet te complex en opbouwend. Nogmaals, je hebt gelijk en die veranderingen staan op de agenda.
Thanks m8,
Ray
Comment
Comment