Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hardstyle preview

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hardstyle preview

Hier een track waar ik momenteel mee bezig ben:
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Gemaakt met:
    Ableton Live 7
    VST's:
    - Nexus²
    - Sylenth1
    - Junglist
    - z3ta+

Je mening is welkom :)

Geluidskwaliteit is op deze manier een beetje matig helaas, vind het dus lastig om iets te beoordelen waarvan ik weet dat er met de klank 'gerommeld' wordt door je monitoren en de camera waarmee je filmt. ;)

Comment

Ja klopt, is wel erg slecht hoor ik nu.. Luisterde net op laptop en daar is altijd slecht op :P

Zet zo betere erop.

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Nu is het al beter.

Comment

Climax in de muziek komt nogal erg laat op gang, pas rond 2.15 en dat vind ik persoonlijk net wat te lang. ;) En aangezien deze nogal lang duurt, heb je aan het einde niet meer zoveel ruimte over om lekker door te knallen.

Ben zelf geen producer of expert (zeer zeker niet ;)), maar vind hardstyle af en toe wel lekker om te luisteren. :)

Comment

Klinkt als een lekker beukplaat, het lijkt wel alleen net twee nummers. Je kunt ze denk ik beter of meer aan elkaar plakken of splitsen in aparte nummers. Maar that's my opinion natuurlijk! Voor de rest, lekkere plaat!

Comment

To Rick: Heb de intro wat ingekort, was wel meet je eens ja.

To LaRoche: Het zijn geen 2 nummers, een hardstyle track is altijd opgebouwd in een intro, een climax en een outro. Ben alleen wel bezig dat de intro en break iets meer in elkaar overvloeien, ook dmv een andere climax melodie. Beetje uitproberen nog :)

Comment

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen producer ben, maar intro en outro vind ik heel erg verschillen. Daarom lijkt het om twee nummers te gaan, waarvan ik natuurlijk ook wel snap dat het hetzelfde nummer is. Echter verschillen beide zo veel dat je er echt heel goed naar moet luisteren voordat je weet dat het hetzelfde nummer is. En het is geen kritiek, alleen een tip dat je ze misschien wat beter herkenbaar kan maken;)

Comment

Bij Hardstyle gebeurt het wel eens meer dat het intro wat afwijkt van het outro. Zie het als verrassing voor je publiek. ;)

Comment

Precies :)

Maar moet wel beetje vloeiend verlopen, niet té verrassend.

Hier het resultaat tot nu toe.

Comment

De meeste hardstyle nummers vind ik niet leuk. Eigenlijk houd ik er niet van, alleen als de muziek lekker doorklapt.. Maar ik vind dit zeker goed gelukt! Als je hem via zo'n download site wil plaatsen, download ik hem.

Comment

Working...
                      X