Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe Boots je het geluid van een acces virus na??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe Boots je het geluid van een acces virus na??

Beste mede-Producers,

Ik hou zeker van de sound die een acces virus geeft maar zo'n ding is me te duur.
    Kan je ook gewoon alleen de software kopen of moet je persee de hardware hebben.
    is er een andere snyth die ongeveer het zelfde geluid geeft (ik werk met logic).

Alvast Bedankt ,
    Wild Fox

Probeer eens z3ta+ van Cakewalk. Het zal niet hetzelfde zijn, maar benadert het wel. Maar, software blijft software en synths blijven synths.

Comment

is de software dan echt nergens te downloaden>> want de z3ta+ heb ik al....

Comment

De Virus control software bedoel je? Nee, dit zit meegeleverd met de Virus synth en heb je daarnaast toch niets aan zonder de hardwaremodule. Ik zou dan blijven bij z3ta+ of als je echt die sound wilt, vooropgenomen synth geluiden in reFX Vanguard knallen.

Comment

ik zat te denken aan een nexus?? is dat te doen want ik wil een warme sound?? ik werk op dit moment nog met pc omdat ik pas voor volgend jaar macbook pro koop:p

Comment

reFX Nexus bedoel je? Dat is opzich een leuke VST met voldoende presets, maar je moet wel weten waar je mee bezig bent. Het is namelijk heel verleidelijk om de presets daarin te gebruiken, maar dat heeft iedereen al gedaan, en dan krijg je dus een "wannabe" sound, die je niet wilt hebben.

Dan kun je beter eens kijken naar Massive van Native Instruments. Volgens mij is daar ook een demo van te verkrijgen.

Comment

ga m downloaden!

Comment

Working...
              X