Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mix+Songs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mix+Songs

Beste Mede DJ's/Producers,

Ik ben Wild Fox een Producer/dj van 12 jaar.
    Ik neem mijn mixes op en mijn muziek die maak ik met fruity loops 9.
    Hier is mijn hyves-pagina met mixes+ Songs.

Gr. Rein

P.s de 2e mix (mix 128 bpm) die slechte overgang is een fout omdat ik te veel had opgenomen duss ik had het middenstuk eruitgehaald (Ik vond slechtere muziek).
    alle mixes zijn gemaakt met 2x cdj 100 en 1x Numark d2 director. (en een oud ercler mixertje)

Linkje?

Comment

haha srry
      hier is die

Comment

Ik heb even een aantal van je nummers geluisterd, maar ik vind ze nog een beetje "droog" klinken, en op sommige punten hoor ik aliasing. Dus probeer het een wat groter geheel te laten worden, met bijvoorbeeld percussie, maar ook zeker een strakke bassline. Een bassline die je sidechained op je kick lijkt me een goede toevoeging.

Ook zul je nog je tracks goed moeten leren equalizen. Zeker op de punten waar meerdere lage tonen komen klinkt het erg modderig.

Comment

jah dat is in fl wat vaag ik ga overschakelen naar logic en ableton.... (moet nog mac kopen)

Comment

Live 8.1.3 draait ook gewoon op Windows hoor.

Comment

ik weet vanmiddag pc gecrasht en ik zit nu op mijn ouders zijn pc:p en daar mag ik geen shit opzetten:p

Comment

Je krijgt een advies over je track, niet over het feit wat er gebruikt wordt en wat je wel en niet op je pc mag zetten.

Comment

haha gelijk maar ik vind de mastering van fl minder dus daarom

Comment

Hoewel ik zweer bij Live, de gasten van Ableton beschouw als goden en ik het dus zeker aanraad, ook FL heeft een equalizer hoor. Daar zou je genoeg aan moeten hebben.

Comment

ik vind het gewoon niet lekker werken:p en ableton had ik op die oveleden pc staan en was zeer tevreden daarover....

Comment

Working...
                      X