Announcement

Collapse
No announcement yet.

Taio Cruz vs Grooveyard (Nicky Romero Remix) - Mary go Dynamite (Daniël Thomasso Boot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Taio Cruz vs Grooveyard (Nicky Romero Remix) - Mary go Dynamite (Daniël Thomasso Boot

Beste leden,

ik heb een leuk bootlegje gemaakt van de track Dynamite. Er zijn verschillende bootlegs van te vinden op het internet. Maar had geen van die een click. Veel is dutch house bleep style, wat ik nooit zo leuk vind bij een remix. Vandaar dat ik zelf een leuk bootlegje in elkaar heb gezet van 2 nummers.

Te luisteren op youtube

Te downloaden op speedyshare

Laat maar weten, reageren is gratis dus :D

Mvg,

DJ Daniël Thomasso

Leuk, alleen weinig "dynamite" erin.:)

Comment

Ik hoor toch echt flinke stukken melodie van dynamite, vind hem wel leuk!

Comment

Overigens verkeerde terminologie. Dit is een mashup, een bootleg is een demo van een remix die je stuurt naar een A&R manager om te laten zien wat je kan en hopelijk een officiële remix te mogen maken.

Comment

De overgang die nu vanaf 1:55 begint, zou je misschien wat langer kunnen inmixen zodat het wat minder abrupt lijkt.
          Verder vind ik dit echt een lekker mix!

Comment

Bedankt voor de reacties jongens, hier heb ik wat aan. Ben nog niet lang actief qua producen en doen. Mashup/bootleg klopt ik zat er ook al aan te denken. Heb het nu inmiddels veranderd op youtube. Bedankt voor extra attendheid Patrick.

Edwin, 1;55 is dit langer te doen ja. Ga ik ook nog eens goed voorzitten. Al met al vind ik persoonlijk em niet slecht klinken bij die overgang. Maar toch bedankt voor de tip edwin, en je comment. Je kan em meenemen he, geen probleem!

DJ Funkey, tja meningen over verdeeld. De 1 wilt graag alleen de refreintjes erin, de andere een heel nummer erdoor heen mixen met de vocals. Ik heb gekozen voor de refreintjes, dit zijn juist de knallende stukjes waar iedereen in mee kan blerenn. HEEEJOOO baby LETS GOOOO. gooi het geluid maar eens uit bij dat stukje, je zal verbaast zijn. Naar mijn ogen heeft hele coupletten etc erbij geen waarde. Misschien een uitdaging om ook te doen. Maar dit is echt puur een Mashup/bootleg achtig. Weet zeker als jij orgineel draait ook prima te doen is!

Bedankt voor je reactie idd.

@Partysounddriveinn; bedankt man. Download link staat erbij!

Comment

Zeker een leuke mix voor een House feest met commercieel tintje, ik ga hem zeker branden voor in mijn cd map. Ga zo door!

Comment

Dankjewel Niels! Laat me weten hoe die et doet =D

Comment

Working...
                X