Vet om te horen! Maar de air werkt dus goed met Traktor? Dan kan ik dat gaan proberen, ik heb hem namelijk gister besteld dus Dinsdag zal ik hem wel binnen hebben! Goed om te horen dat de air erg fijn is!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
producer benodigdheden
Collapse
X
-
Originally posted by DJ Lars View PostHeb zelf sinds gisteren de Hercules DJ control AIR. Niks mis mee, stevig goed ding. Enigste minpuntjes vind ik dat er draaiknopjes moesten zijn voor cue - mix en volume.
Ik gebruik hem nu met traktor, en de mapping van hercules voor traktor is echt goed. Ik kan met de airsensor de dry/wet knop regelen, en ook de draaiknopje per effect.
Werkt goed, ik zou hem dan ook zeker aanraden voor die 124 euro.
Comment
-
Het is inderdaad een controller voor het begin, maar gewoon voor thuis of feesten zal het voldoende zijn om jezelf te vermaken.
Als je traktor hebt, en je zoekt bij ts.hercules.com naar de mapping van air, vind je die van vdj en traktor. Zit ook bij beide een pdf'je bij waarin precies staat hoe je hem aan het werk krijgt met het programma.
DJUCED heeft een vriend van me en ik vind het maar niks. Het werkte zelfs niet eens bij mij.
Draaiknopjes zullen wel handiger zijn voor dry/wet etc, maar het is gewoon leuk om met je hand te doen.
Comment
Comment