Announcement

Collapse
No announcement yet.

the playing piano man:cool:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• the playing piano man:cool:

ik heb mijn kers verse nieuwe track op youtube gezet. in samenwerking met een piano speler heb we de volgende track gemaakt.

(dj donkey kong and jurrie eilander. the playing piano man)

zo ik wilde weten wat jullie er van vinden we wouden het eerst fantasy.nightcore maken maar we zijn tog meer de klasieke kant uitgegaan maar tog met een verfrissende keybord sound. we hebben het express kort gehouden omdat we het zo mooi vonden dat als we het langer zouden doen dat het een beetje telang werdt. (we zijn wel een half uur met een piano roll bezig geweest om het goed te klinken)

zo enjoy link http://www.youtube.com/watch?v=hO3xknW9tVI

groetjes dj donkey kong.:p:p

Als je met meerdere bent word het 'men' (Engels meervoud voor man).
    Het deuntje is behoorlijk goed. Ik mis alleen een beat, dat zou het numme rwel lekker maken.

tog met een verfrissende keybord sound
    Je keyboard heeft heel veel ruis. Althans, als het niet aan je recording ligt.

Comment

we hebben het opgenomen toen als wave bestand uit de programma,s gehaald.

we wouden wel een knal beat achter zetten maar we vonden het zo mooi.

hij speelde piano ik was de producer!!!. dus we hebben maar een piano speler.
      Last edited by donkey kong; Sunday-06-02-2011, 12:41.

Comment

Het deuntje klinkt best leuk alleen vindt ik het persoonlijk nogal 'kaal' klinken. En af en toe hoor ik een break die er totaal (naar mijn mening) niet tussen past. Als ik jou was zou ik toch een beat erachter proberen te krijgen.

ps. tog bestaat niet, het is toch.

Comment

Overcompressie, aarrgghh.

Ja, ik weet dat het eindresultaat altijd luider moet klinken anno 2011, maar dit is gewoon té.

Comment

Grote zucht, punt

Comment

Working...
            X