Announcement

Collapse
No announcement yet.

YN - Ik vecht niet meer voor jou

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• YN - Ik vecht niet meer voor jou

Patrick die hiphop produceert. Het lijkt zeer onwaarschijnlijk, maar het is toch echt zo.

En om jullie uit de schrik te helpen, het is nog steeds niet m'n muzieksmaak hoor :p maar ik dacht, ik doe eens gek.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Heb je nou je eigen naam fout geschreven in de beschrijving...

Comment

Originally posted by renevanh View Post
      Heb je nou je eigen naam fout geschreven in de beschrijving...
      Nee.

Comment

De vocals vallen ongelofelijk tegen... iets met ritme. (En het is mijn smaak niet, misschien is dat het ook een beetje...)

Comment

Originally posted by Rick View Post
          De vocals vallen ongelofelijk tegen... iets met ritme. (En het is mijn smaak niet, misschien is dat het ook een beetje...)
          Die vocals vind ik zelf juist erg sterk. De eerste verhalen van mensen met tranen in hun ogen van hoe mooi het is, die zijn al binnen hoor :P

Qua tempo loopt het wel gelijk als het goed is. Over de gehele track zat een metronoom aan, en ik heb zelf nog een klein beetje lopen time-stretchen. En dat het je smaak niet is, dat weet ik. En je weet mijn smaak ook, die is ook geheel anders ;)

Comment

Ik denk dat ik begrijp wat rick bedoeld. Vocals vallen mij ook tegen.. Ik mis uitgesproken accenten in de tekst.. hij lult nu te veel op een lijn terwijl ik denk dat als hij meer accenten legt op bepaalde punten het sterker uit de verf komt..

Nu is het ta ta ta ta ta ta ta ta ta
            terwijl het sterker kan zijn als het ta ta ta TA ta ta ta TA is

snappie....

Comment

Ik vind het wel wat hebben qua tekstinhoud. Hij moet nog wel wat aan zijn flow werken denk ik (af en toe off beat) en niet zo lief praten. Maar hij heeft zeker wel talent!

Ik vind alleen die beat een beetje wack.

Comment

Working...
              X