Announcement

Collapse
No announcement yet.

aantal seconden??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aantal seconden??

ik ben nu bezig met mijn nieuwe track en ik had een vraag. (130 bpm) (wil er minstens 3 minuten muziek)
    mijn intro is nu 16 seconden lang.
    dan mijn refrein die is 28 seconden lang.
    nu moet ik daar een tussen stuk achter plakken. van ook 16 seconden.
    is dat niet een beetje kort?? of zal ik het 24 seconden van maken.??
    de refrein vindt ik op zich iets te kort.

zal ik de refrein langer maken en de tussen stukken en de autro en de intro 16 seconden laten??

Volgens mij is dit aan jou. Jij bent hier de produjuser aan het spelen. We hebben je al verschillende keren een idee gegeven. Nu is het aan jou.

Verder hoe moet ik er over kunnen oordelen als ik nog helemaal niets gehoord heb?

Comment

id dat is waar ik ben er uit.;) en ga de track afwerken.

Comment

Originally posted by donkey kong View Post
        ik ben nu bezig met mijn nieuwe track en ik had een vraag. (130 bpm) (wil er minstens 3 minuten muziek)
        mijn intro is nu 16 seconden lang.
        dan mijn refrein die is 28 seconden lang.
        nu moet ik daar een tussen stuk achter plakken. van ook 16 seconden.
        is dat niet een beetje kort?? of zal ik het 24 seconden van maken.??
        de refrein vindt ik op zich iets te kort.

Dat je je Track al zo opbouwt is al een raar iets in mijn opzicht, je kunt niet gaan pielen met nummer, als je niet eens een nummer hebt,

bouw nou eerst eens een redelijk nummer(of in jou termen: inrto,ref,climax,ref,end) en dan kun je altijd nog knippen en plakken waar nodig.

Want nu heb je nog helemaal nix behalve een paar nummers en getallen die uiteindelijk nergens naar leiden, want een intro van 16sec is heel leuk, maar voor je dat intro hebt, en redelijk goed hebt klinken en bij getunned ben je al weer een uur verder...

Comment

Ik denk ook niet dat je met secondens als tijds-index moet werken maar met beats.

En inderdaad zorg eerst eens dat je een nummer hebt voor dat je er mee gaat schroeven.

Comment

Working...
          X