Announcement

Collapse
No announcement yet.

Masutrix and his music !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Masutrix and his music !

Hoi, ik ben inmiddels al wel wat jaren bezig met produceren van muziek.
    Ach ja, niet helemaal pro maar gewoon voor de fun !
    De genre's waarin ik muziek maak verschilt, het meeste maak ik toch een soort chill-out.
    Nu zou ik graag horen van mede-producers wat ze er van vinden, kritiek is handig om te leren !!
    Dus.. Wat vinden jullie van deze tracks:
    Masutrix - Going To Sleep
    Masutrix - Technical Dreams
    Masutrix - Clearing The Aura
    Masutrix - Goosebumps
    En als laatste een wat harder nummertje:
    Masutrix - Memorysick

O, ja. HIER kun je nog meer nummertjes van mij beluisteren !

ik las op je website dat je een tumor en aan een oor doof bent. erg voor je. maar je zet door met muziek.
    helaas kan ik pas morgen luisteren want nu moet het stil zijn in huis.
    ik maak ook muziek sinds december ik ben zelf autistiesch maar maak met veel plezier muziek.;):D

Comment

Ja inderdaad, ik heb meerdere tumors. Maar ik ben er aan geopereerd, en ze zijn gelukkig goedaardig. Muziek is iets waar ik me altijd goed mee bezig heb kunnen houden. Vroeger toen ik nog elke week ging stappen, was mijn vaste standplaats ook altijd bij de dj's. Ik vond het gewoon vet om te zien hoe zij hun plaatjes draaide. Ook bij feestjes wilde ik altijd draaien, helaas gaat dat nu niet echt meer. Beatmatchen met één oor is lastig (lang leve virtual-dj). Maar goed, ik hoop dat ik nog hoor hoe mensen mijn muziek vinden. Stimuleert me misschien wel om weer ff door te gaan !!

Comment

Inmiddels zo'n 58 keer bekeken en niemand met tips/tricks opmerkingen of kritiek ?! Lijkt wel of er hier helemaal geen "echte" producers zijn die iemand antwoord kunnen/willen geven.... . . .

Comment

Ik vind ze wel lekker! :D

Alleen zal ik sommige nummers wat meer bas stoppen.. Denk aan kicks, baslijntjes.. etc.

Maar dat komt heus wel goed..

Comment

voor een man met een werkend oor. netjes.

Comment

P.S. Ik maak deze muziek op een computer die een geluid-set heeft met een subwoofer. Nu merk ik wel op mijn PA speakers dat het heel anders klinkt. Met name de diepere bassen komen pas tot recht met een subwoofer. Sommige bassen klinken gewoonweg op alleen PA speakers niet zo mooi en vol. Maar goed, ik blijf er aan werken. Bedankt voor de tip (baslijntjes) en voor het compliment (één oor).

Comment

ook voor iemand die twee oren gebruikt is dit gewoon heel goed. ga vooral zo door!

Comment

Thnks, dit zijn leuke berichten. Geeft me weer wat voldoening om inderdaad verder te gaan.

Comment

Working...
                  X