Announcement

Collapse
No announcement yet.

studio monitoren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• studio monitoren

Hallo allemaal,

voor bij mij thuis wil ik graag een setje studio monitoren hebben staan.
    Nu ben ik even aan het rondkijken, maar ik weet niet welke nou goed zijn en welke niet.
    Buget is rond de €350 euro totaal en de ruimte waar ze in staan is ongeveer 20 vierkante meter.
    Wil graag wel een fatsoenlijke bas, want dat ik heb ik nu niet op mijn medion surroundsetje...

Graag hoor ik wat goed is!

groet
    Max

Wil graag wel een fatsoenlijke bas, want dat ik heb ik nu niet op mijn medion surroundsetje...
    Dan moet je ofwel aan 8 inch monitoren denken, ofwel aan een 2.1 set. Een 2.1 set is met jouw budget niet echt haalbaar.

Ik denk wel weer gelijk aan de M-audio BX8 D2 studiomonitoren, dan hou je zelfs nog wat over voor een leuke audio-interface. Bestel je woensdag, dan krijg je nog 10% korting ook.

Iets als een [url=http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart/presonus-audiobox-usb-audio-interface/product-details.htmlPresonus Audiobox interface[/url] zou er goed bij passen.

Comment

Met jouw budget zou ik zeggen JBL 305 studio monitoren. Maar een echte sub heb je dan nog niet. Maar een goed laag al zeker wel.

Echter als je ook nog een interface nodig hebt ga je het met dit budget niet redden.

Comment

Mag hopen dat Max ondertussen al iets heeft unicure, anders heeft hij ruim 2,5 jaar zonder gedaan. :)
        (Oud topic)

Comment

Working...
        X