Announcement

Collapse
No announcement yet.

wil studio gaan maken maar wat heb ik nodig????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wil studio gaan maken maar wat heb ik nodig????

heyy

ik wil gaan beginnen met een kleine thuis studio waar ik me eigen muziek kan maken.
    want ik heb nu al een paar keer de studio van me oom gebruikt en die moet er zelf ook vaak aan de gang dus ik kan hem niet vaak gebruiken.

mijn vraag is nu wat ik allemaal nodig heb

vanmezelf weet ik dat je een sampler, keyboard, computer, opname mixer en effecten nodig hebt

mist hier iets in dit lijstje en welke merken raden jullie me aan

groet Rudi

Dj ruuudi = nu Dj dreamsounds

een goede pc met de juiste programmatuur met de plug-inns

keyboard
    studio mic
    goede referentie set
    effecten etc etc kun je als pluginn op de pc zetten werkt vindt ik veel makkelijker!

Comment

Re: wil studio gaan maken maar wat heb ik nodig????

Originally posted by dj_ruuudi
      heyy

ik wil gaan beginnen met een kleine thuis studio waar ik me eigen muziek kan maken.
      want ik heb nu al een paar keer de studio van me oom gebruikt en die moet er zelf ook vaak aan de gang dus ik kan hem niet vaak gebruiken.

mijn vraag is nu wat ik allemaal nodig heb

vanmezelf weet ik dat je een sampler, keyboard, computer, opname mixer en effecten nodig hebt

mist hier iets in dit lijstje en welke merken raden jullie me aan

groet Rudi

DJ ruuudi = nu DJ dreamsounds
      Ja je mist de centen nog :P goei apparatuur kost wel wat 8)

Comment

Hallo ik ben ook bezig met mijn eigen studio en inderdaad het kost een hoop geld!!! ik ben zelf van het type hardstyle producer en ben wil jullie vragen welke drumcomputer daar het beste voor is.
        Even een tip voor jou kijk eens op marktplaats staat een hoop op en hoeft niet echt duur te zijn.

Greetzz DJ-FOX.

Comment

Originally posted by DJ-FOX
          ......... ik ben zelf van het type hardstyle producer en ben wil jullie vragen welke drumcomputer daar het beste voor is.........

Greetzz DJ-FOX.
          Je bént al hardstyle producer, maar weet nog niet welke drumcomputer je moet gebruiken?? Raar. Leg uit! :?: :wink:

Comment

Joh gewoon de illegale versie van Reason van limewire downloaden. Daar zijn die programma's nou eenmaal voor joh! :P Die mensen moeten ook hun geld verdienen.

Comment

Een goede geluidskaart en een paar leuke monitorboxen :)

Comment

Originally posted by dj_joey
                Joh gewoon de illegale versie van Reason van limewire downloaden. Daar zijn die programma's nou eenmaal voor joh! :P Die mensen moeten ook hun geld verdienen.
                Nee, promoot het verdomme nog ff !!

Comment

Ik maak mijn beats nu via mijn synth. maar dat is echt niet super krijg er geen vette kick uit!!!

Comment

waar kun je dan een goede studio microfoon kopen?

Comment

Muziek instrumenten winkel?

Comment

Zal ik een pasklare offerte voor je maken?? Kost wel wat hoor, kun je beter zelf even googlen.

Comment

Of nog beter, scroll even helemaal terug naar boven en klik op Bax Shop!! Die kunnen je misschien wel helpen!! :P

Comment

Originally posted by Daan777
                            waar kun je dan een goede studio microfoon kopen?
                            Check anders even onze link pagina!! Staan zat links op :idea:

Comment

U heeft nodig voor de hobby.

Limewire.

of minimaal een rooitje of 7 a 10 en een hoop geduld voor hardware.
                              Ik heb zelf een jaar of acht geleden een studio'tje willen bouwen, maar heb uiteindelijk gekozen voor software. Je blijft makkelijker up to date qua instrumenten m.a.w. je hoeft niet steeds nieuwe app. te kopen die ook weer ergens moet staan en het is goedkoper. Het enige wat je regelmatig (1 of 2 x per jaar) moet upgraden is je PC. Je moet alleen kiezen voor illigale software of echte, ik zou de echte nemen.....of niet...

Disclaimer
                              Het gebruiken en verspreiden van illigale software is verboden.
                              Dit bericht geeft slechts de mogelijkheden weer die ten tijde van schrijven actueel zijn. Opvolgen van adviezen is geheel voor eigen risico

Zo.... gedekt :twisted:

Comment

Working...
                              X