Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ableton

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ableton

Hallo

ben een tijdje terug begonnen met producen vmet ableton

heeft iemand handige tips voor vts plugins en instruments die ik kan downloaden die geschikt zijn voor Trance Progressive house minimal club

en bijvoorbeeld ook live packs daar voor:)

Alle Tips zijn welkom

alvast bedankt

Fabulous.....

Re: Ableton

Gewoon ff googlen op Free VST's kan toch niet zo moeilijk zijn wat? gewoon downen, installeren en kijken of het wat is voor jouw sound, ik bedoel dat hoort toch helemaal bij het creative proces nietwaar?

Comment

check anders eens de site van Ableton zelf voor nuttige tips, en ik zou ook zeker even kijken op de site van Puremagnetik, aangezien die een paar erg vette livepacks aanbieden.

En voor de rest sluit ik me bij de opmerking hierboven aan. Ik werk zelf ook met Ableton, en alle plugins die ik gebruik heb ik zelf gekocht, dan wel zelf bijelkaar gesprokkeld op het wereldwijde web. Makkelijker kan het niet! Daar komt bij dat het genre weinig uitmaakt voor goed gebruik van plugins.

Comment

ok ok duidelijke taal:D dit hoorde bij mij Creatieve Research:P haha maar thnx voor de tips!!!!

Greetzz

Comment

FM8 & Sylenth 1 beide erg lekkere synths.

Comment

SubBoomBass is een VST must-have voor elke EDM stijl.

Comment

Speel de leukste social, behendigheid en puzzel-spellen met je vrienden gratis op Hyves Games!

Hier vind je hoop tips en in youtube zoeken naar ableton tutorials.

Ik produceer nu hoofdzakelijk hardstyle, ook in Ableton. En mijn voorkeur gaan uit naar:
              - Nexus²
              - z3ta+
              - Sylenth1
              - Junglist

En wil je goeie samples, dan raad ik loopmasters aan:
              Get high quality royalty free samples, multiple genre music loops from Loopmasters sample boutique.

Erg goeie kwaliteit altijd.

Succes.

Comment

Working...
              X