Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stickjes 32 gig pioneer een probleem ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stickjes 32 gig pioneer een probleem ?

Heeft iemand hier ook problemen mee dat de stickjes niet goed lezen op de pioneer set ?

Krijg vaak een errorcode en gewoon dat hij op een nummer blijft staan en niet laad , ik heb de Pioneer CDJ 350 + DJM 350 + HDJ 500K Pro

Ik neem aan dat je de stick in je cdj speler stopt. Dus dan maakt de mixer en al helemaal de hoofdtelefoon niets uit.

Zelf gebruik ik zelfs een stick van 64 gig zonder problemen. Wel staan de tracks er met record box op. Hier heb ik dan dus tot nu toe geen enkele error gehad. Ik weet niet wat je nog meer op je stick hebt staan? Kan zijn dat er daar een probleem zit.

Comment

Hier heb ik ook cdj 350 in gebruik en geen probleem met mijn stick van 64 GB

Comment

ik gebruik een harde schijf van 200 GB in de zelfde ingang aan de bovenkant en ik heb geen problemen. je moet je nummers wel met rekordbox op de stick hebben gezet hebben. en als je veel nummers op je stick hebt kan het zo zijn dat het even duurt voordat hij gebruikt kan worden (de cdj moet dat even alle nummers synchroniseren) met veel gb's (80GB) kan het al zo 10 minuten duuren. dat is een nadeel!

gr. sam

Comment

Zaterdag toch ook probleem gehad met mijn stick, ik neem op feesten nu een laptop mee met een mobiele internet stick, zo kan ik ter plaatse verzoeknummers die ik niet bij heb aankopen via Itunes, die zet ik dan even over op een stick die ik dan na het feest op mijn laptop zet die ik gebruik om te draaien, zaterdag had ik 2 liedjes gekocht via Itunes maar als ik de stick in de cdj 350 stak dan zag ik geen titel verschijnen op het display en als ik op play klikte dan speelde hij ze niet af.

Comment

Ik gebruik 2x OCZ GTR 32GB en laad m'n files via RekordBox nog nooit problemen gehad op m'n CDJ-850's

Comment

Mijn 350 leest geen stick meer?

Comment

Helemaal niet meer? Connector stuk? Andere stick?

Comment

Andere stick hab ik geprobeert en beide spelers lezen die niet, zou toeval zijn dat beide spelers een defect hebben. of ik doe iets niet juist?

Steek ik de stick erin dan is het net of er niets op de stick staat.

Comment

stomme vraag wel USB als input geselecteerd?

Comment

Stomme vragen bestaan niet, wel stomme antwoorden dus hier kom ik met een stom antwoord :-)

Ik moet toch enkel dit knopje indrukken toch (zie foto, gele cirkel)
                      Wat ik wel zag was dat he lampje rood was op de knop net onder de usb stick (stop usb)

Ik dacht vroeger nog een usb stick te hebben gebruikt op de 350 maar het zal op mijn cdj 2000 zijn geweest.

Comment

Working...
                      X