Announcement

Collapse
No announcement yet.

traktor audio 2 opnemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• traktor audio 2 opnemen

Ik ben in het bezit van een traktor audio 2 interface.

De Traktor Audio 2 van Native Instruments is de kleinste audio DJ interface ter wereld, maar met een groots geluid. Ideaal voor DJ’s die alleen maar twee stereo uitgangen, en geen ingangen nodig hebben.

Als ik mijn mix wil opnemen doet hij dat alleen als de output routing op internal staat maar dan speelt hij alles af op 1 kanaal op mijn mengpaneel.
    en als ik de output routing op external zet neemt hij niet op maar speelt hij wel op 2 kanalen af op het mengpaneel

dus ik wil eigenlijk hebben dat hij met deck a op een kanaal afspeelt en deck b op een ander kanaal en dat ik kan opnemen.

wat kan ik hier aan doen
    alvast bedankt
    gr mark

Hoe wil je een mix opnemen als de software niet weet hoeveel je van wat naar je master stuurt?

Als jij dus 2x een kanaal op je mixer laat binnen komen kan je inderdaad met je mixer de mix maken. Maar nu komt het. De software kan niet zien wat jij met je mixer door stuurt naar je speakers en wat niet. Dus wat ben je dan aan het voorbeluisteren en wat niet?

Als je hem op internel zet dan kan je in de software de kanalen bedienen en weet de software dus ook wat je wel en niet uit zou sturen omdat je dus met je mixer die je in de software hebt aanstuurt. Dan kan je dus wel een echte mix opnemen.

Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik ermee bedoel.

Comment

Working...
    X