Announcement

Collapse
No announcement yet.

Naam website

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Naam website

Beste forumleden,

Met mijn interesse voor de EDM scene zou ik graag een website willen beginnen waar ik informatie, tracks en het laatste nieuws etc. zou willen delen. De bedoeling is om zo een online community te beginnen die volledig over Electronic Dance Music gaat.

Nu ben ik opzoek naar een pakkende naam. Ik heb zelf al wat namen verzonnen, nu is mijn vraag: Welke vinden jullie het fijnste klinken?

edmfeeling.nl
    edmzone.nl
    edmscene.nl
    edm-area.nl
    edmlovers.nl
    edmblog.nl
    edmworld.nl

Zoals je ziet zal het een .nl domeinnaam betreffen. Het word dus een Nederlandstalige website.

Als jullie zelf nog tips hebben hoor ik deze graag! ;)
    (Ik weet niet of dit de juiste categorie is, en of dit überhaupt wel mag)
    Last edited by NameNotAvailable; Tuesday-12-03-2013, 20:50.

enkel maar de naam van je community klinkt volgens mij het proffesioneelste.

www.EDM.nl is blijkbaar geen optie meer, maar www.electronicdancemusic.nl of www.electronic-dance-music.nl zijn wel nog beschikbaar.

dit zou ik nemen

Comment

www.electronicdancemusic.nl is al bezet.

Comment

hier niet ;)

Comment

Hij is misschien niet in gebruik, maar al reeds geregistreerd. https://www.sidn.nl/nc/over-nl/whois/

Comment

we-love-edm.nl?

Comment

edmscene.nl

Comment

neem geen lange nam, simpelweg omdat dat sneller is om in te typen. Ik vind zelf
                edmworld.nl
                edmscene.nl
                edmzone.nl
                De beste die je ertussen hebt staan. Niet te lang, en het is duidelijk waar het over gaat.

Comment

Bedankt voor de tips, ik ben aan het twijfelen tussen edmzone edmscene.

Comment

elecdancemusic.nl

Comment

edmlovers is ook nog een kandidaat!

Comment

Originally posted by DJMa5treat View Post
                        neem geen lange nam, simpelweg omdat dat sneller is om in te typen. Ik vind zelf
                        edmworld.nl
                        edmscene.nl
                        edmzone.nl
                        De beste die je ertussen hebt staan. Niet te lang, en het is duidelijk waar het over gaat.
                        Deze vind ik persoonlijk ook de beste. Lekker kort, waardoor mensen het makkelijk kunnen onthouden en niet zoiets hebben van, oja, wat was die site nou ook alweer, of waar stond die afkorting edm ook alweer voor.

Comment

ik zeg edmscene.nl :)

Comment

Het is wel verstandig om even kort zoekwoorden onderzoek te doen via:

Je wordt namelijk het beter gevonden op google als je er een zoekwoord in verwerkt waar veel op gezocht wordt.

Comment

Ik zie dat de link het niet doet... plaats hem even in google dan doet hij het vast wel ;)

Comment

Working...
                              X