Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: 80's / 90's / Disco DJ Omgeving Utrecht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: 80's / 90's / Disco DJ Omgeving Utrecht

Hallo,

Wij zijn dringend op zoek naar een dj die 80's/90's/disco kan draaien in omgeving Utrecht.

Stuur een PM of reply!

Hallo wij kunnen het verzorgen voor uw en hebben evt ook eigen geuid en licht
    over de prijs kunnen we het wel eens worden.
    wij horen graag van uw.
    Runningalround dj team en drive in show
    onze mensen zitten al zeker 20 jaar in het vak.
    ons email info@runningallround.nl of bel 06-22223607

Comment

Ik zie dat jullie een 80's / 90's / Disco DJ zoeken, ik wil me aanbieden als ervaren Danceclassics DJ.
      Ben zeer goed bekend met het concept, al jaren 1 van de vaste DJ's in Get Back in Rotterdam (op het Stadhuisplein), doe regelmatig Hit History parties en voor de rest alles wat op mijn pad komt.
      Hiervoor ben ik de resident DJ geweest van City Life - aan aantal malen verkozen als meest populairste zaak van Nederland - en heb ik de Veronica Drive-in show en Radio 2 en Radio 3 gedaan.
      Nu draai ik meestal 70's & 80's, simpelweg omdat hier mijn hart ligt.
      Op 30 april van dit jaar heb ik samen met een evenementenburo een '80's 90s Till Now' feest georganiseerd wat een groot succes was; we waren uitverkocht!

En.. doe iets wat een beetje uitstervend is.. ik klets - zo nodig - de hele avond aan elkaar !
      Plaatjesdraaien kan iedereen. Het contact zoeken en hebben met het publiek is iets anders.
      De beleving telt !

Ben in bezit van KvK nummer en een VAR verklaring.
      Tevens ben ik in het bezit van een volledige muziekcollectie die iedere avond kan vullen.

Het lijkt me leuk om op jullie Danceclassicsfeest te draaien!
      Graag kom ik langs om een praatje te maken.

Jan Streefland

06.216.59.400
      info@janstreefland.nl

Comment

hey ik draai deze muziek
        ik heb ervaring mee omdat ik regelmatig feestjes draai et meest ervaring heb ik in swingcafe's-waar er altijd amabiance is-de micro foon hoord er ok bij -zodaning dat iedereen zich amuseert

djfox@Hotmail.be

Comment

Working...
        X