dat is een kwestie van tijd. Gewoon steeds blijven op zoek gaan naar goede muziek (meestal duurt het enkele jaren eer je een nette muziekcollecite begint te creëren). Als ik een nummer op de radio, tv, op een fuif etc hoor dat ik zeker wil dan zet ik de titel en artiest in mijn gsm zodat ik het later in mijn muziekbibliotheek kan steken. Kijk ook eens naar sites als http://www.ultratop.be/nl/. Verder kan je ook kijken naar hitlijst cd's zoals dance hitlist, spring break, dance hits, beach party, maximim hits, ... (geen idee of deze ook zo populair zijn in Nederland). Deze compilatie cd's komen vaak meerdere malen per jaar uit met de hits van het moment. Vaak gaan ze ook uit van een radiozender of een muziekzender op tv (in Belgie zijn dat vooral mnm, q music, jim tv, vier en tmf)
Ik denk dat je voor het komende feest best enkele van die compilatie cd's koopt en daarmee aan de slag gaat. Op lange termijn kan je dan kijken om uitgebreider muziek te gaan zoeken.
Ik denk dat je voor het komende feest best enkele van die compilatie cd's koopt en daarmee aan de slag gaat. Op lange termijn kan je dan kijken om uitgebreider muziek te gaan zoeken.
Comment