Announcement

Collapse
No announcement yet.

Les beatmatchen regio rotterdam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Les beatmatchen regio rotterdam

Heb sinds kort een pioneer ddj wego...puur om thuis mee te oefenen en te kijken of ik er mee wil doorgaan...nu zoek ik iemand die mij een keer wat tips trics kan geven omtrent de dj basics..dus beatmatchen etc....en als dat in combi zou zijn met de pioneer ddj wego zou dat helemaal top zijn.

Wie o wie?

Beatmatchen is veel meer dan zomaar een basic. Voor veel dj's is het denk ik het meest complexe om dit onder de knie te krijgen. Je zou zelf ookal wat dingetjes kunnen proberen en kunnen bekijken via youtube en andere bronnen op internet.

Als je het wil leren zal het toch heel erg oefenen oefenen en als je denkt dat je genoeg ge oefent hebt nog veel meer oefenen en oefenen. Het is namelijk niet het makkelijkst.

Wil je ermee beginnen dan kan ik je de tip geven. Pak 2x precies het zelfde nummer. Laat dit in zowel deck a als ook deck b. Probeer deze nu op verschillende plaatsen in het nummer vloeiend naast elkaar te laten lopen. Lukt dit al goed dan kan je het met erg op elkaar lijkende nummers proberen. Daarna zou je kunnen gaan kijken naar tragere en snellere nummers. Dus om ook met pitch te gaan werken en zo de nummers op gelijke snelheid te krijgen en weer gelijk te zetten.

Comment

Working...
    X