Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar moet ik beginnen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by OwnLikeAShark View Post
    Thanks voor de moeite! ik ga die spullen aanschaffen die jij mij aanbeveelt.
    Wacht even, ik zou eerst om gewoon alles aan de tand te voelen, en om wat meer informatie te verzamelen naar een 'Paradijs' als bijv. Bax-shop.nl gaan (geen idee of je een beetje in de buurt woont?),
    Hier kun je op alle gemak alles uitproberen, en nog wat meer informatie verzamelen, kijk wat je eraan uit wilt geven en ga naar bijv. Bax-shop.nl.
    Wat al eerder is aangegeven: kijk naar wat verschillende software, hier kun je ook in bijv. Goes wat meer informatie over vragen.

Kortom: ga eerst voor je wat besteld gewoon een dagje naar (ja, daar is ie weer) bijv. Bax-shop.nl, vraag daar naar wat meer informatie, overleg en ga misschien wel met een mooie DJ setup/midi controller naar huis!

Iniedergeval, veel succes!

EDIT: mijn eerste midi controller (heb ik nu bijna 1 jaar) koste €389 (Numark N4) heb hier wel later Traktor Pro bijgekocht...

Comment

Ik was ook niet van plan om meteen iets te kopen. Maar datgene ging ik kopen waarschijnlijk. Ik ben nu een beetje aan het proberen en na te denken over wat ik ga kopen. Maar ik heb 1 vraag, ik heb een hele mooie bassbox in mijn kamer. Komt heel mooi geluid uit, is dat ook geschikt als speakers? Ik kan ze erop aansluiten

Comment

Voor mixen in je thuisomgeving: Pak een set willekeurige speakers die je hebt staan als je die hebt. Zoniet, dan kun je hier altijd nog eens voor kijken.

Voor gebruik op feesten: Investeer in een leuk PA-setje of overleg met je lokale verhuurder of je een leuk systeem kunt huren als je een feestje hebt.

Comment

Ik woon in Haarlem, redelijk verweg. Maar wat is een PA-setje? Ik snap die begrippen van jullie niet zo goed.

Comment

Laat maar ik weet het al.

Comment

Een PA-set is een PA-systeem, dus een systeem wat je gebruikt om een grotere groep mensen van geluid te kunnen voorzien. Dit soort systemen draagt behoorlijk ver qua geluidsdruk (beter dan een HiFi systeem bijvoorbeeld).

Comment

Working...
              X