Announcement

Collapse
No announcement yet.

freelance dj aangeboden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• freelance dj aangeboden

Hallo people,

Mijn naam is marvin-dw en doe sinds me 14e al als hobby draaien achter een dj tafel
    Intussen ben ik 25 en doe ik deze hobby al 11 jaar.
    Regelmatig draai ik op vrijdag en zaterdag bij een jongerecentrum in leidsedam.
    Hier kom ik niet echt verder en wil hier graag verder in ontwikkelen in de dj wereld en daarom bied ik mij aan om bij andere discotheken me verder te ontwikkelen en dingen te leren.
    Wie geeft mij deze kans?

Groetjes

Marvin-DW

Netwerken is het magische woord voor jou.
    Door jezelf aan te bieden op fora ga je geen meter verder komen. Even kort door de bocht:
    Je hebt in bovenstaand bericht aangetoond dat je de geschreven Nederlandse taal niet machtig bent (berichtje staat vol taalfouten), dat je kunt tellen (14 + 11 = 25), en dat je enkel ervaring hebt met draaien in een jeugdhuis (wat dat ook mag inhouden...)

Je zou kunnen beginnen met te vertellen welke stijlen je draait, waar je mee draait en eventueel een linkje naar wat live setjes van jou op soundcloud of iets dergelijks. Dat zou jouw bericht al een stuk interessanter maken.
    Verder kan ik je alleen nog maar de eerste tip meegeven en dat is netwerken. Op feestjes gaan draaien van vrienden, familie. Eens een keer bij café's polsen of je daar niet eens een avondje mag draaien, andere jeugdhuizen etc... Dat alles doe je uit liefde voor de muziek en met de bedoeling om mensen te entertainen, niet om jezelf op te werken. Je gaat op die manier andere mensen leren kennen uit "het circuit" en als er mensen zijn die het aanstaat wat jij doet ga je vanzelf wel uitnodigingen krijgen om eens ergens anders te kunnen draaien.
    Onthoud wel een ding, de markt is redelijk verzadigt.

Succes!

Comment

Ben het met Hollender eens. Misschien kun je hier wat voor doen? http://www.bax-shop.nl/forum/f99-ban...ika-16890.html staat ook op het forum weer eens totaal wat anders, maar misschien een leuke uitdaging.

Comment

Working...
      X