Announcement

Collapse
No announcement yet.

Co-Producer gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Co-Producer gezocht

Dag allemaal,

Mijn naam is Bart en ik produce al sinds ik 13 was (je moet ooit beginnen toch?). Ik ben op dit moment 23 jaar oud en ik draai al op heel wat kleine feestjes. Binnenkort heb ik een afspraak bij een grote club en krijg ik daar een kans om te draaien. Mijn echte passie ligt daarentegen bij het producen. Ik vind het ontzettend leuk en ik heb al honderden platen gemaakt. Ik gebruik FL (voornamelijk omdat ik al het andere heb geprobeerd en ik van lekker chaotisch houd) en weet mijn weg ook wel te vinden binnen het programma of met plug-ins van Sylenth en Massive tot Izotope of allerlei soorten kamelen (Camelphat, Camelcrush) etc. om er maar wat te noemen.

Ik (en de mensen om mij heen) merken een kwaliteitsverbetering in mijn platen maar ik mis een fanatiek persoon in mijn omgeving die wat betere feedback kan geven of die net kan zorgen dat mijn zwakke kanten iets minder naar voren komen in een plaat. Dus als je interesse hebt om een keer een uurtje samen te zitten en te kijken of ik een goede match voor je ben, dan hoor ik het graag!

Wil je wat van me horen, dan zul je het voor nu nog even met soundcloud moeten doen, hier heb ik nog wat ouder materiaal op staan, maar binnenkort breng ik een nieuwe plaat uit.

Ik hoor graag van geïnteresseerden,

Bragback

P.s. Ik probeer dit topic te verwijderen omdat ik het bij producers heb gezet!
    Last edited by Bragback; Friday-15-08-2014, 11:35.

hee Bragback,

Ik las net je bericht. Ik ben DJ en heb op veel groten feesten gedraaid, onderranden voor slamfm en Q music. Maar ben nu ook een klein beetje bezig met het maken van muziek! Ik heb er alle spullen voor maar zocht nog een maatje om dat mee samen te doen. Waar kom je vandaan? ik uit de buurt van Breda.

Gr Chiel ( dj biemans )

Comment

Originally posted by Dj Biemans View Post
      hee Bragback,

Ik las net je bericht. Ik ben DJ en heb op veel groten feesten gedraaid, onderranden voor slamfm en Q music. Maar ben nu ook een klein beetje bezig met het maken van muziek! Ik heb er alle spullen voor maar zocht nog een maatje om dat mee samen te doen. Waar kom je vandaan? ik uit de buurt van Breda.

Gr Chiel ( dj biemans )
      Dag Chiel,

Ik kom uit de buurt van Den Bosch, dus als je een keer wilt samenkomen dan lijkt me dat een leuk idee! ;)
      Misschien kun je me even een persoonlijk bericht sturen om een keer een afspraak te plannen?

Met vriendelijke groet,

Bart

Comment

Working...
      X