Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ'en

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ'en

Hallo,

Heeft iemand ervaring met mixen wanneer je je hoofd er niet naar hebt?
    Het klinkt misschien raar maar het dj'en lukt heel goed wanneer ik heel veel energie heb maar wanneer ik een hele drukke week heb met school etc lukt alles niet zo goed meer. En dan heb ik het vooral over het creatieve deel. Verschillende soorten house lukt prima maar als ik dan iets met samples, hip hop en andere muziek met korte intro's en korte breaks zou willen doen dan lukt dat niet zo goed. En dat lukt heel goed wanneer ik thuis een vrije middag heb en heel fit ben.

Zelf denk ik dat extra muziek theorie voor het mixen wel handig kan zijn. Ik weet ook al een hele hoop maar als ik zo iets beter in mijn hoofd heb misschien kan ik me door zo iets beter concentreren op de muziek.

Een bron waar ik dat allemaal kan lezen zal handig zijn.
    Andere oplossingen zijn ook welkom.
    Ik hoop dat iemand me kan helpen.
    Last edited by Mr. Frequency; Friday-04-03-2016, 17:44.

Als je hoofd / gedachte niet helemaal bij het draaien zijn lukt het uiteraard minder.

Is dat niet met alles zo? Dat wanneer je er niet helemaal de focus voor hebt het minder gaat?
    Waarom denk je anders dat je niet mag autorijden en tegelijkertijd belle?

Dus. Nee er is niet echt een trucje van goh. Ik ben er niet helemaal bij maar zo gaat het prima.

Comment

Doe ff een powernap van een half uurtje? :p. Als je hoofd er niet naar staat gewoon niet mixen; te weinig concentratie leid alleen maar tot luiheid en slechte sets/overgangen en frustratie .

Comment

Originally posted by DJ Endo View Post
        Doe ff een powernap van een half uurtje? :p. Als je hoofd er niet naar staat gewoon niet mixen; te weinig concentratie leid alleen maar tot luiheid en slechte sets/overgangen en frustratie .
        Een beetje stom maar ik heb daar niet eens over na gedacht. Ik denk dat het wel zal helpen. :D

Comment

Het zijn soms de simpelste dingen die het beste werken ;)

Succes

Comment

Originally posted by mavrickmp View Post
            Het zijn soms de simpelste dingen die het beste werken ;)

Succes
            Inderdaad!
            Ik moet niet zo moeilijk denken.

Ff als feedback, het werkt echt boven verwachting.
            Gelukkig word het ook weer lichter overdag want meer zonlicht is ook echt fijn!

Thanks!

Comment

Lamp aan?

Enne wat verwacht je als je op een feest gaat draaien?
              Juist daar is het al erg vaak zo dat het sávonds en snachts is.

Comment

Lamp aan?? hahah De zon geeft toch even wat andere energie.
                Als het donker is hoef ik toch niet gelijk moe te zijn. xD
                Ik heb al wel vaker op een feestje gedraaid, het was vooral een tijdelijk probleem.
                Nu gaat het prima.
                Ik moest even een gezondere levensstijl ontwikkelen.

Comment

Hey collega ,
                  Wat ik altijd doe is de muziek die ik ga mixen in 1 mapje steek en het een naam geef dan begin ik de muziek te kiezen die bij elkaar past en doe test mixen van de liedjes tot het goed klinkt en geen warboel is en zo doe ik het tot ik er voldoende heb voor uurtje vol te krijgen voor mijn mixen die ik die voor radio stations en of als ik ergens gaan draaien . belangrijk is dat je altijd voorbereid bent de rest volgt wel vanzelf . grt , Danny uit Antwerpen .

Comment

Working...
                  X