Announcement

Collapse
No announcement yet.

Allround DJ gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Allround DJ gezocht

Beste DJ's

Wil jij tegen een kleine vergoeding draaien op de afterparty van een echte film première in Utrecht op 24 september?

Mail dan naar emma@fuworks.nl met een korte impressie van jouw muziek en ervaring!
    Last edited by Emma; Wednesday-14-09-2016, 13:21.

op het risico af om voor zeurpiet uitgemaakt te worden, maar mijn commentaar is opzich opbouwend bedoeld:
    ik vind het vreemd om een allround DJ om een impressie van 'zijn' muziek te vragen. Een allround DJ hoort namelijk.... allround te zijn :-) Zo iemand geef jij dus zo precies mogelijk een beschrijving van de muziek cq sfeer die je wilt hebben, daar gaat hij dan mee aan de gang. My 2c.

Comment

Wat je zegt is begrijpelijk maar met een Allround DJ wil ik zeggen alle stylen van muziek. Ik wil bv. niet alleen een DJ die Techno of House draait. En de meeste DJ's hebben vast wel een mixtape liggen die zij een keer hebben gedraaid. Zodat ik kan luisteren of ze kunnen wat ik bedoel. Maar bedankt voor je reactie

Comment

Hoi Emma

Dit klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
        Wij zijn namelijk een bedrijf wat in een zeer breed gebied werken. Van bruiloft tot examenfeest van feesttent tot buurt bbq en live optredens met artiesten tot bedrijf jubileums.

Heel Allround dus. Voor elke situatie een passende oplossing met passende muziek.

Aangezien je graag voor een kleine vergoeding een dj zoekt (dan wel met of zonder apparatuur) kunnen we misschien iets voor elkaar betekenen.

Wij zoeken namelijk nog het volgende.
        Vak bekwame Allround camera mensen,
        Professionele opname apparatuur,
        Een allround producent,
        Figuranten van toch wel zeker niveau.
        Een goede editor om er een super filmpje van te maken
        En natuurlijk een dikke locatie om deze nieuwe bedrijfsmovie op een professionele manier in première te laten gaan.

Wij hadden hier ook een kleine vergoeding voor in gedachten.

Dus kunnen we wat voor elkaar betekenen?

Voor een beetje een impressie van wat er bij ons gebeurt en wat wij doen kun je van alles over ons vinden op onze Facebook pagina. www.facebook.com/ronennieshow

Comment

Working...
        X