Announcement

Collapse
No announcement yet.

BNN zoekt platendraaiers!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BNN zoekt platendraaiers!

Hallo daar!

Ik ben Joost van BNN, en voor een extraspeciale actie voor ons radioprogramma Het Platenpaleis zijn we op zoek naar goeie plaatjesdraaiers. Ben jij vaak DJ op feesten, dan zijn we op zoek naar jóu. Speciaal voor de aanmeldingen hebben we een voicemailnummer aangemaakt, waar je ons kan vertellen waarom JIJ degene bent die wij zoeken. Spreek dus een goede motivatie in vóór 12:00 uur morgenmiddag.

Kortom: ben jij een goeie DJ of ken je iemand die bij ons in de uitzending móet zitten, spreek wat in op onze voicemail!

Dat is op het volgende nummer: [Edit Rick] weg

We horen graag van je!
    Cheers,

Joost van BNN
    [Edit Rick] weg
    Last edited by Rick; Monday-11-01-2010, 18:44. Reason: telefoonnummer en link weggehaald

Is het normaalgesproken niet de gewoonte om een DJ te beoordelen op basis van een opgenomen mix om zijn mixkwaliteit en eventueel muziekkeuze in zijn genre te kunnen analyseren/beoordelen in plaats van een 'persoonlijk verkooppraatje'? ;)

En zoeken jullie een radio DJ (die platen aan elkaar praat) of een DJ die mixkwaliteiten gebruikt (beatmatchen, scratchen)?

Comment

Mwa, een voicemail inspreken is ook weinig representatief. Het is en blijft sollicitatie waarin de meesten nou eenmaal wat anders op stem zijn dan in alle ontspannenheid op een feest met een leuke sfeer de platen aan elkaar praten.

Maar voor bnn zal dit waarschijnlijk de goedkoopste sollicitatieprocedure zijn.

Ik krijg altijd wat een bittere smaak in mijn mond van dit soort forumberichten.

Comment

We wachten even de reactie van Joost af, ik ben benieuwd.

Comment

Ik gok dat we die niet gaan krijgen eerlijk gezegd, ik hoop toch een reactie te kunnen krijgen;)

Comment

Ik zou zeggen als ze vanavond niet gereageerd hebben spreek even een een verzoek in of ze willen reageren :)

Comment

Dat denk ik niet, het lijkt me wel zo netjes dat als je activiteiten als deze wilt promoten op een openbaar forum, je dit ook in de gaten houdt en extra informatie biedt wanneer hier om gevraagd wordt.

Comment

Toch jammer dat een bedrijf als BNN alleen maar forumboards komt spammen en verder niet de moeite neemt om reacties in de gaten te houden en hier op te reageren.

Flink hangslot dan maar.

Comment

Working...
                X