Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer B-control Deejay BCD3000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer B-control Deejay BCD3000

Hallo,

Ik heb eergister mijn Behringer B-Control Deejay BCD3000 digitale dj mixer binnen gekregen maar ik heb problemen met de bij horende software Tractor. Ik krijg mijn mixer niet aan tractor verbonden, alleen de power knop van de mixer blijft aanstaan.
    Weet iemand wat ik hierbij moet doen?
    p.s. Ik draai op windows vista
    Groetjes, DJ Koen

Al opgelost?

Comment

Hej ik ben pas net actief op dit forum en ik zie dat je post al een tijdje geleden is. ik ben dus benieuwd of je dit nog leest maar je weet het nooit.

De bcd3000 is eigenlijk alleen gemaakt voor 32-bits systeemen. de meeste windows vista's zijn geinstaleerd als een 64-bits systeem. Als je niet zeker weet welke versie je hebt moet je even het volgende doen: Start--> uitvoeren, typ hier in DXDIAG ff enteren en dan komt er een scherm met alle info over je besturings systeem.

als je een 64bits systeem hebt kun je 2 dingen doen. Of windows XP instaleren(heb ik gedaan) Of de nieuwe beta drivers downloaden voor deze controller(linkje staat volgens mij zelfs op de site van bax-shop bij het product). Het schijnt dat deze wel zou moeten werken ipv de drivers op de CD. Of dit ook goed werkt heb ik geen ervaring mee.

Ik hoop dat je dit nog leest/ er iets aan hebt

Comment

Working...
      X