Geachte Bax-forum lezers :D,
Mijn naam is Ricardo, ik ben 20 jaartjes jong en ik heb al een hele lange tijd het idee in mijn hoofd om wat te gaan doen in het DJ vak omdat het mij heel erg aan spreekt en hier is dan eindelijk het moment :D Alleen zou ik heel graag geholpen willen worden met het DJ vak aangezien ik er helemaal niet in thuis ben.![Roll Eyes (Sarcastic)](https://www.bax-shop.nl/forum/core/images/smilies/rolleyes.png)
Eigenlijk wil ik op het begin gewoon wat plaatjes gaan draaien (laptop) / mixen etc. en vanaf daar zien we wel verder wat het wordt maar eerst even de basis leren natuurlijk. Ik weet niet of het uitmaakt maar ik streef er naar om vooral de genre hardstyle te gaan draaien.
Nu is mijn vraag natuurlijk, waar moet ik beginnen ? Wat is de basis gear dat je nodig hebt ? Budget is vrijwel geen enkel probleem maar het moet wel reëel blijven aangezien ik net begin :D.
Hopelijk heb ik al genoeg informatie gegeven in mijn starterspost en ik hoop op leuke en informatieve reply's :).
mvg,
Ricardo
Mijn naam is Ricardo, ik ben 20 jaartjes jong en ik heb al een hele lange tijd het idee in mijn hoofd om wat te gaan doen in het DJ vak omdat het mij heel erg aan spreekt en hier is dan eindelijk het moment :D Alleen zou ik heel graag geholpen willen worden met het DJ vak aangezien ik er helemaal niet in thuis ben.
![Roll Eyes (Sarcastic)](https://www.bax-shop.nl/forum/core/images/smilies/rolleyes.png)
Eigenlijk wil ik op het begin gewoon wat plaatjes gaan draaien (laptop) / mixen etc. en vanaf daar zien we wel verder wat het wordt maar eerst even de basis leren natuurlijk. Ik weet niet of het uitmaakt maar ik streef er naar om vooral de genre hardstyle te gaan draaien.
Nu is mijn vraag natuurlijk, waar moet ik beginnen ? Wat is de basis gear dat je nodig hebt ? Budget is vrijwel geen enkel probleem maar het moet wel reëel blijven aangezien ik net begin :D.
Hopelijk heb ik al genoeg informatie gegeven in mijn starterspost en ik hoop op leuke en informatieve reply's :).
mvg,
Ricardo
Comment