Originally posted by Rick
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wie zou mij graag willen helpen?
Collapse
X
-
Je kunt bijvoorbeeld van een volgend nummer dat je wilt gaan inmixen al stukjes laten horen, als je bijvoorbeeld Hello van Martin Solveig wilt gaan in mixen, doe je op het opbouwende stukje van het nummer dat je nu draait: I just came to say-say-say-say (versnellen) en dan op het hoogtepunt: HELLO!
Snap je?
Comment
-
Originally posted by qiqibaba View Postwat meer erover vertellen?
Comment
-
Originally posted by DJ Lars View PostJe kunt bijvoorbeeld van een volgend nummer dat je wilt gaan inmixen al stukjes laten horen, als je bijvoorbeeld Hello van Martin Solveig wilt gaan in mixen, doe je op het opbouwende stukje van het nummer dat je nu draait: I just came to say-say-say-say (versnellen) en dan op het hoogtepunt: HELLO!
Snap je?
Comment
-
Originally posted by Rick View PostDaar kan ik een heel verhaal over schrijven met droge tekst, maar dat ga je niet direct begrijpen. Het beste is om een livesetje van een wat bekendere DJ te luisteren en goed in de gaten te houden hoe de tracks in elkaar gemixt worden.
Comment
-
Originally posted by qiqibaba View Postik werk op mijn cdj/djm 400 set, hoe realiseer ik dat precies?
Als je vindt dat je het juiste moment hebt bij het nummer dat je nu afspeelt, speel je het que point af dat je wilt, en later kan je dan overgaan naar het nummer Hello zelf.
Comment
-
Originally posted by qiqibaba View Postna wat dan? cdj 900? dat lijkt mij te duur. en waarom het upgraden van cdj's in
plaats van djm?
Comment
-
Originally posted by Dj funkey View PostJe kan ook voor cdj 850's gaan. Deze zijn een pak goedkoper en hebben nagenoeg gelijke functies. Het lijkt mij interessanter om je cdj's up te graden dan je djm. Het verschil tussen djm 400 en 800 is niet bijster groot. Je krijg ineens 4 kanalen en wat meer effecten. Met 2 cd spelers heb je geen 4 kanalen nodig. En of je die effecten nou gaat gebruiken? Nieuwe cd spelers zijn interessanter omdat je zo met reckordbox kan gaan werken.
Comment
-
Originally posted by DJ Lars View PostAls je op de ene CDJ een nummer speelt, en op de andere heb je Hello klaar staan, dan zoek je bij Hello het stukje dat je wilt gebruiken en zet daar een cue point, dan zoek je het volgende stukje dat je wilt en zet daar weer een volgend cue point.
Als je vindt dat je het juiste moment hebt bij het nummer dat je nu afspeelt, speel je het que point af dat je wilt, en later kan je dan overgaan naar het nummer Hello zelf.
dat niet klopt?
Comment
Comment