Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe je jezelf als DJ het beste in de markt kunt zetten!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe je jezelf als DJ het beste in de markt kunt zetten!

Heb jij er altijd al van gedroomd om op de grootste feesten te draaien? Om duizenden mensen te zien genieten van jouw tracks? Zou jij jouw DJ carrière wel eens een boost willen geven? Dan is er voor jou de DJ Marketing Bible.

Download: http://djmarketingbible.com/

De DJ Marketing Bible is voor zowel beginnende als gevorderde DJ's en bied jou alle informatie die je nodig hebt voor het opbouwen van een succesvolle DJ carrière. Het eBook is op twee manieren te gebruiken: je kunt het boek helemaal van het begin tot het eind lezen, of je kunt je specifiek richten op de hoofdstukken die jouw carrière een extra boost zullen geven.

De DJ Marketing Bible start met een simpel basisonderwerp, dat echter nog vaak onderschat wordt: het kiezen van een goede artiestennaam. Ook een goed geschreven biografie is essentieel voor een DJ. Bedenk dat dit in principe de papieren versie van jou als DJ is.

Vervolgens leer je alle trucs en tricks die nodig zijn om een krachtige mix te creëren die een groot publiek zal aanspreken. Ook de promotie van de mix wordt uitgebreid behandeld. Het branden en labelen van de CD en deze vervolgens verspreiden over het internet.

Ook andere belangrijke aspecten zoals het ontwerpen van een logo komen aan bod. Het belang van logo's wordt vaak onderschat. Het logo moet opvallen, het moet blijven hangen. Kijk maar eens naar de vette logo's van professionele DJ's.

Internet is tegenwoordig niet meer weg te denken uit het dagelijks leven en daarom duikt de DJ Marketing Bible ook de wereld van de Social Media in. Je leert hoe je een eigen website kunt maken en waarom het zo belangrijk is om je op de online-wereld te focussen.

Omdat netwerken dé sleutel tot succes is in de DJ wereld, legt de DJ Marketing Bible aan de hand van meerdere marketingstrategieën uit hoe je jezelf het beste kunt promoten en hoe je om kunt gaan met (negatieve) feedback van andere artiesten. De mensen die je leert kennen in de muziek scène, jouw netwerk, zal een grote bijdrage leveren aan het succes van jouw DJ carrière.

En tot slot helpt de DJ Marketing Bible je ook bij het organiseren van de gaafste evenementen. Daar komt namelijk nog een hoop bij kijken, zoals het in toom houden van je ego, het nemen van pauzes tussen verschillende feesten en de locaties waar je draait.

Dus grijp nu je kans en download de DJ Marketing Bible GRATIS!

Lijkt me wel interessant om te lezen! Fijn dat het ook op je eBook kan worden gezet. Is er trouwens ook een Nederlandse versie?

Comment

Nope geen Nederlandse versie beschikbaar :-)

Comment

Kun je het boek ook bestellen :D??
        Lijkt me super gaaf!

Comment

Lijkt me echt vet!!
          Alleen jammer dat ie' niet in het nederlands is :(

(mijn engels is niet perfect, helaas)

Comment

Hoe kun je zo iets onder dat streepje doen
            aan het eind van je bericht??

IK WEET DAT HET NIET BIJ DE DISCUSSIE HOORT!
            Ik ben gewoon nieuwsgierig :D

Comment

Gewoon in je gebruikersprofiel een handtekening zetten. Deze word dan telkens automatisch onder je bericht geplaatst.

Ook kan je als je een bericht geplaatst hebt tot 24 uur erna gewoon edit knop gebruiken om zo het bericht aan te passen of te veranderen. Zo hoef je dus niet na 2 min een volgend bericht na dat wat je al geplaatste hebt.

Comment

Bedankt ga ik snel doen

Comment

Thanks voor het delen!

Comment

Ja er staan goede ideeën in het boek, zeker een aanrader voor beginnende dj's!!!

Comment

kun je het book ook 'gewoon' kopen?
                      en kunnen we misschien iemand in huren die hetboek voor ons mooi kan vertalen?;)

Comment

Originally posted by hoimijnnaamis View Post
                        kun je het book ook 'gewoon' kopen?
                        en kunnen we misschien iemand in huren die hetboek voor ons mooi kan vertalen?;)
                        Het boek is gratis te downloaden in .pdf formaat. Je kunt het eenvoudig op een computer of tablet lezen. Er is op dit moment geen hard-copy van beschikbaar!

Comment

Hoi, de link werkt niet meer.. heeft iemand het nog ergens staan?

:-)

Comment

Working...
                          X