Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer Hdj 500 komt geen geluid uit op de Hercules Dj Control Air

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer Hdj 500 komt geen geluid uit op de Hercules Dj Control Air

Hallo ik Heb gister mijn Pioneer hdj 500 hoofdtelefoon gekregen en mijn Hercules dj control air ,maar als ik djuced opstart mijn intro afspeel en dan de track in deck b wil voorbeluisteren druk ik op de knop,maar ik hoor niks.

Heeft iemand een idee wat ik fout doe of heeft iemand de oplossing
    ik hoor het graag (sorry ben een beginner)

grtz DJesse

Heb je het volume van je koptelefoon open staan (in ieder geval niet op 0)?
    En de cue mix? Daarmee kan je namelijk zeggen wat je wilt horen, helemaal omhoog (of naar rechts, als het een draaiknop is) betekent dat wat je ook op je master hoort je ook op je koptelefoon hoort, helemaal omlaag (of naar links..) dan hoor je alleen de decks geselecteerd met de cue knop.

Comment

nou dit is de voorkant van de controller wat moet ik dan doen?
      de de 3e foto op bax shop bij de controller ??

Comment

Ik heb dit nog nooit gezien...
        Maar ik denk wel dat ik het weet ;)
        Druk op Cue aan de voorkant. Dan druk je op deck B op dat koptelefoontje. Dan druk je een aantal keer op het plusje aan de voorkant (totdat hij hard genoeg staat), hij zou het nu moeten doen.

Comment

Misschien is het slim om even naar de output instellingen te kijken van je programma. Je gebruikt DJUCED? Misschien heb je hier iets aan;
          This tutorial explains how to plug your Hercules DJ Control Air with your Headphones and Speakers, How to Browse your tracks with the controller and how to p...

is een youtube-filmpje waar je kan zien hoe het moet.
          als het dan niet werkt moet je dus naar de outputinstellingen kijken.

Comment

Ok super bedankt beide het werkt allebei de hoofdtelefoon en het scratchen bedankt
            ik hoop door jullie een grote DJ te worden!

Nog een vraagje dan heeft iemand een goeie playlist met dance en hardstyle? of 2 losse mag ook wil een beetje mixen met mixen van andere djs?

Comment

Koop de beatport top 100 van juni. Dan heb je voorlopig wel weer genoeg muziek.

Comment

DJESSE, mag ik vragen wat je hebt veranderd?

Comment

Originally posted by DJ eMPiii View Post
                  DJESSE, mag ik vragen wat je hebt veranderd?
                  ik heb de audio instelling van djuced veranderd hoezo?
                  en heb ook de outputs omgedraaid bij instellingen ,het was een hele domme fout.
                  ik heb ff een vraagje hebben jullie nog tips voor te mixen voor een beginner die wil groeien tot een grote dj/?

Comment

Volg ergens een DJ mix cursus bij een DJ school. Leer je erg veel van. De rest moet je zelf aan leren. Dat is zo niet te zeggen.

Comment

ontwikkel je eigen stijl. zorg dat je die stijl volledig in de vingers hebt. persoonlijk ben ik met disco begonnen xD

Comment

DJ Air Control

Beste leden

ik heb voor mijn zoontje een dj air control gekocht, met djuced als software.

alleen lukt het niet om een track voor te beluisteren met hoofdtelefoon. Kan mij iemand in verstaanbare taal uitleggen hoe ik de software instel. Ik ken hier echt niks van. Ik krijg ook steeds de melding dat djuced 30 zal werken in demo versie. Misschien andere software en instellingen aub???

Heel erg bedankt alvast

Comment

Indien bij ons aangeschaft, neem even telefonisch contact op met onze helpdesk, dan kunnen we eventueel via een teamviewer sessie meekijken naar de instellingen.

Comment

Beste Patrick,

Misschien kan er een foutje zijn in DJUCED, dit kunt u updaten door naar ts.hercules.com te gaan en daar de drivers van de DJ Control AIR te downloaden.

Comment

Virtual Dj VS Hercules djcontrol Air

Hallo beste leden.
                              Ik heb voor mijn zoontje een Hercules djcontrol Air gekocht met bijhorende software DJUCE.

Met DJUCE heb ik wel geluid maar werkt de funcie voorbeluisteren met de hoofdtelefoon niet. Kan iemand mij in verstaanbare taal even de instellingen geven zodat deze wel werkt.

Ik heb ook virtual dj gedownload maar ook weer een geluidsprobleem. Hie heb ik dan weer alleen geluid via de hoofdtelefoon maar niet via de luidsprekers. Iemand hier de instellingen voor aub.

Alvast bedankt
                              Patrick

Comment

Working...
                              X