Announcement

Collapse
No announcement yet.

Geen geluid RMX hercules

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen geluid RMX hercules

Ik heb sinds gisteren de hercules RMX. Ik heb de bijhorende drivers geupdate op de hercules site en ook de mapping gedownload. Ik gebruik Tracktor pro 1.2.3

Ik heb momenteel alleen de RMX op de laptop aangesloten omdat ik nog geen speakers/monitoren heb.

Ik krijg echter geen geluid uit de laptop. Kunnen jullie mij verder helpen? Er is waarschijnlijk een instelling die niet goed staat of dergerlijke?

Edit: Als ik Traktor Audio device instel als: "Realtek High difinition audio" dan krijg ik wel geluid uit mijn laptop, maar volgens mij is dit helemaal niet de bedoeling toch? Ik moet toch als "audio device Hercules DJ console RMX ASIO" instellen?
    Last edited by amadeus123; Thursday-15-11-2012, 23:25.

Originally posted by amadeus123 View Post
    Edit: Als ik Traktor Audio device instel als: "Realtek High difinition audio" dan krijg ik wel geluid uit mijn laptop, maar volgens mij is dit helemaal niet de bedoeling toch? Ik moet toch als "audio device Hercules DJ console RMX ASIO" instellen?
    jawel dat klopt wel. je selecteert je onboard geluidskaart dan. anders de geluidskaart van de RMX.

gewoon de realtek selecteren

Comment

Working...
    X