Announcement

Collapse
No announcement yet.

Internet DJ Worden ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Internet DJ Worden ?

Wordt DJ bij Radio Carpe Diem

!!! Ben je minimaal 18 jaar, heb je passie voor muziek, wellicht bent U dan onze nieuwe DJ !!!

Neem contact met ons op via info@radio-carpediem.nl

Sinds Oktober 2010 zijn we een gerenomeerd internet radio station, legaal BUMA/SENA gelicenceerd en met een grote variatie aan muziek en dj’s.
    Op dit moment hebben we een zeer hecht team, maar is een nieuwe uitdaging altijd welkom.
    Je hebt sneller kans tot aanname, als je in ochtend / middaguren zou kunnen draaien.
    Daar het aanbod van DJ’s voor deze uren vaak lastiger is, is de kans voor U die wel beschikbaar is juist aantrekkelijk & tevens zouden wij het leuk vinden om meer vrouwelijke dj’s in het team te begroeten.

Meldt je aan en we zullen (indien nodig) voorzien van alle benodigde software ( o.a. DJ software SAM broadcaster / OTS / Virtual DJ ) en chatsoftware ( BorgIRC / mIRC )

Bij ons ben je vrij in je muziek keuze en programma samenstelling, alleen draaien we hoofdzakelijk gevarieerd gangbaar Engelstalig, denk hierbij aan ; Oldies, 60′s-90′s, Country, Reggae, R&B, Love Songs, Pop, Rock, Blues, Hedendaags, Top40, Dance & Trance, Nederlands (gangbaar).

We draaien beslist geen ; Smartlappen ( B-zangers) / Hardcore / Hardstyle / Deephouse / Hip Hop, Metal. Stijlen als Rap, Dubstep etc. kunnen gedraaid worden, mits beperkt en binnen het gangbare, daar ons luisterpubliek/doelgroep dit minder waardeerd.

Radio Carpe Diem kent geen vaste (vlakke) programmering, dus het claimen van een dag(deel) behoort niet tot de mogelijkheden.

Wij zijn een non-profit organisatie en radio maken is helaas niet kosteloos, denk aan het voldoen van o.a. ; ( streamhost / webhost / Buma & Sena afdrachten ) derhalve dragen wij met het gehele team deze kosten, hetgeen derhalve betekend dat er een kleine maandelijkse bijdrage wordt gevraagd aan elk teamlid.

Heeft U daar moeite mee, dan heeft het uiteraard op voorhand geen zin om te reageren.

Alleen mails met de volgende duidelijke gegevens worden behandeld en beantwoord.

*Vermeld je naam & contact gegevens.

*Vermeld een duidelijke motivatie om bij Radio Carpe Diem teamlid te willen worden.

*Vermeld Uw beschikbaarheid.

Na ontvangst van Uw mail, beoordelen wij of U de geschikte persoon bent om in ons team te fungeren, en zullen wij desgewenst contact met U opnemen of U een inschrijfformulier sturen.

Namens het team van Radio Carpe Diem danken wij je op voorhand voor je interesse.

http://www.radio-carpediem.nl

Beste carpediem

Waarom steeds weer een nieuw topic voor het werven van eventuele radio dj's. Je hebt er nu al 4. Kan dit niet anders?
    Naar mijn mening en idee kan je gewoon in je vorige topics een kick geven als het langer dan ( geen idee ) geleden is.

Dat er kosten zijn en deze gedeeld moeten worden kan maar waarom meld je dan niet meteen wat het kost. Als ik brood ga halen moet ik ook afrekenen maar dit staat er meteen bij. Dus wat zijn de kosten waar je rekening mee moet houden. Voor de ene is 10 euro al wat de ander zou niet eens moeite hebben met zeg 100. Ook als ik ergens voor zou moeten betalen zou ik het in ieder geval erg fijn vinden als er een duidelijke rekening / beleid is dus waar betaal ik nu voor en waar gaat het heen.

Het zijn maar tips.

Verder nope dankje geen interesse er zijn meer dan genoeg lokale omroepen die zowel in de ether als ook op internet uit zenden en in alles voorzien en meer dan dol blij zijn met nieuwe medewerkers.

Comment

Beste ronennieshow,

Zit het in je bloed om alleen maar negatief te reageren ? ik zie al je comments op berichten, en het is vaak negatief !
      Wat betreft het plaatsen van een topic, meen ik dat onze laatste plaatsing vrij lang geleden is.
      Het vergelijk met het halen van een brood en een bijdrage is mijns inziens erg kortzichtig, en het exacte bedrag staat er inderdaad niet bij omdat het kan varieeren, omdat het afhangt van het aantal teamleden.

Misschien eens een idee om onze website / chatroom te bezoeken, om meer inzicht te krijgen, voordat je een (voor)oordeel plaats !

mvg
      Radio Carpe Diem

Comment

Het zou zomaar kunnen dat het in me bloed zit om negatief te reageren. Geen idee of je dat kan zien of niet.
        Enne negatief of kritisch het is maar wat je het wil noemen. Misschien niet altijd even positief en vrolijk maar dat kan ook liggen aan het feit dat als je meer dingen en vaker dingen doet en hebt gezien je misschien kritischer word. Zo vond ik vroeger me eerste set helemaal te wouw vette shit gaaf goed geluid en nu is het ondertussen hmmmm dat is het toch ook niet. Klinkt nu toch ook niet echt lekker strak, diep hard hoe of wat je het wil noemen. Ben je dan negatief of ben je kritischer?

En kortzichtig? Mwa vind ik niet. Zelfs als ik een compleet huis ga kopen ( ja pas gedaan ) dan krijg ik precies te zien wat dat me gaat kosten. Niet van ja dat is variabel nee dit kost het daar betaal je voor. Dit is zo ook bij de voetbal, een cursus van mijn part zelfs voor een complete nieuwe disco dj radio installatie. Je kan probleemloos zo een prijs krijgen van BAM dit kost het.

Hoe en waar jullie mee te werk gaan kan ik niet echt over oordelen nee. Echter heb ik zelf wel een jaartje of 10 a 12 bij de lokale omroep bij ons in het dorp behoorlijk wat technische taken op me genomen als zelfs ook een aantal programma's gemaakt en gepresenteerd. Dus het wereldje van radio maken aan zich ja dat ken ik dan weer wel redelijk goed.

Enne of het nu 10 dagen of 10 maanden geleden is. Waarom een nieuw topic? Dit kan bij mijn weten gewoon gekickt worden. Ik vind het dan dus ook pure onzin dat er een nieuw topic voor geplaatst moet worden. Maar dat is mijn mening natuurlijk.

De reden dat de meeste posts ( de laatste tijd ) misschien wat negatief zijn is omdat om eerlijk te zijn het forum ook wel echt aan het veranderen is. De met wat meer kennis op zak en weten waar ze over praten waar je een zinnige discussie mee kan voeren en ook gegronde antwoorden krijgt worden met de week minder. De huh je hoeft mij niks te vertellen ik weet alles al en doe al vanaf me 10de dit en ben king kong de beste komen er steeds meer. Persoonlijk vind ik dit erg jammer. Vaak wat groot praat en onzin en nergens op slaande antwoorden. Meer van die ik heb er ooit wat over gehoord gelezen of wat dan ook maar weet het eigenlijk helemaal niet en roep ook maar wat om te roepen. Dat vind ik erg jammer.

Het gaat hier niet om wat je hebt of wat je al gedaan hebt ( wel of niet waar ) of wat je wel of niet te besteden hebt. Het gaat in mijn ogen om de passie voor licht en geluid ( wie weet ook beeld ) of dit dan in de studio of op het podium is maakt me nog niet eens zoveel uit. Als ik dan weer iemand wat zie roepen of voor de zoveelste keer het zelfde aan het poosten is denk ik jongens kom op man. Waarom weer een topic? Waarom niet gewoon lekker verder gaan waar we gebleven zijn? Alles bij elkaar houden. Als je dan ook nog eens alleen maar uit eigen belang hier komt om je radio station te promoten en het niet eens kan hebben als er iemand wat van zegt. Pfffff jammer hoor. Zeker als uit de 7 berichten er 4 zijn om een topic te starten wat telkens het zelfde is.

En inderdaad ik kan niet oordelen over je radio. Maar hey daar zijn we nu niet. Dit is bax-shop forum niet radio carpe diem. Wie weet heb je gelijk en is het bax-shop forum van nu niet meer dat waar ik bij pas en hoor. Misschien zijn we elkaar ontgroeid.
        Last edited by ronennieshow; Sunday-24-11-2013, 19:44.

Comment

Heb in het verleden al diverse keren aangegeven dat meerdere topics nergens voor nodig zijn en ik ben niet van plan dat te blijven herhalen. Niet doen dus. Slotje.

Comment

Working...
          X