Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj gezocht!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dj gezocht!

Hallo,

Ik ben Reinier (15) en ben nu een aantal maanden bezig met draaien (Numark NS7II). Het gaat super lekker, afgelopen week m'n eerste feest gedraaid en het volgende feest komt er al weer aan. Nou zit ik met een probleem: Ik mag binnenkort op een feest draaien maar daar hebben ze al een set-up staan (2 CDJ 2000+DJM900). Maar ik heb nog nooit op een CDJ gedraaid. Is er misschien iemand die mij wegwijs zou kunnen/willen maken op een CDJ? (omgeving Den Haag/Leiden)

Groeten,

Reinier
    Last edited by rwertenbroek; Sunday-21-12-2014, 15:32.

Originally posted by rwertenbroek View Post
    Hallo,

Ik ben Reinier (15) en ben nu een aantal maanden bezig met draaien (Numark NS7II). Het gaat super lekker, afgelopen week m'n eerste feest gedraaid en het volgende feest komt er al weer aan. Nou zit ik met een probleem: Ik mag binnenkort op een feest draaien maar daar hebben ze al een set-up staan (2 CDJ 2000+DJM900). Maar ik heb nog nooit op een CDJ gedraaid. Is er misschien iemand die mij wegwijs zou kunnen/willen maken op een CDJ? (omgeving Den Haag/Leiden)

Groeten,

Reinier
    Hoi Reinier,

Het lijkt mij het beste als je even (al is het maar een dagje) zelf gaat oefenen met de set-up. Nu kan je kijken of je het e.e.a. kan lenen bij kennissen of anders huren.

Ik snap dat je het zonde van je geld vindt, dat huren, maar het is wel het beste....

De kans dat je iemand vindt die je wegwijs wilt maken, lijkt mij sterk. En dan nog, dan weet je de knopjes. En dan moet je het nog maar kunnen....

Groetjes,

Speaker

Comment

@speaker Bedankt voor je reactie.
      Ik heb zelf al een beetje rondgekeken maar kon niet echt iets vinden. Heeft u misschien suggesties?

Gr. Reinier

Comment

@speaker Die sets zijn niet gratis in de verhuur. Daghuur van zo'n setje kon wel eens hoger liggen dan OP z'n gage, no offense uiteraard.
        Ik zou proberen de organisatie van het feest te benaderen of je een paar uur voor opening, als de set al wel geplaatst is, een tijd kunt oefenen.
        Verder zijn de basics van de speler nu ook weer niet zo anders als bij een CDJ350 of CDJ400 ofzo. Wellicht is een wat lager modelletje Pio CDJ iets makkelijker te vinden in je omgeving om op te oefenen?

Comment

Je kan natuurlijk ook vragen of je je eigen Numark kan meenemen, zoveel aansluitwerk is dat niet.

Marcel

Comment

Working...
          X